“Газпром” ще чисти имиджа си на Запад с кампания за 11 млн. долара

“Газпром” ще чисти имиджа си на Запад с кампания за 11 млн. долара
“Газпром” води преговори с консорциум от чуждестранни PR агенции за сключване на тригодишен договор за провеждане на серия от мероприятия за подобряване имиджа на компанията в страните от ЕС и САЩ. Това съобщава във вторник в. “Комерсант”, като се позовава на източник, близък до преговорите.

Кампанията ще струва 11 млн. долара, които ще бъдат платени чрез “Газпром експорт”, дъщерна фирма на “Газпром”, която е сключила предварителен договор с PBN за подобряване корпоративния имидж на руския газов монополист.

“На Запад “Газпром” се свързва директно с името на руския президент Владимир Путин и неговото политическо обкръжение”, е заявил източникът пред в. “Комерсант”. Компанията обаче иска да се позиционира по различен начин.

Основната задача на руския офис на PBN и колегите им в САЩ и Великобритания е да се разработи програма за подобряване имиджа на “Газпром” извън Русия – на първо място в ЕС и САЩ.

Завеждащият информационната политика на “Газпром” Сергей Куприянов е потвърдил за водените преговори. Неофициално това е било потвърдено и от PBN. За подготвяната кампания е потвърдил и заместникът на прессекретаря на руския президент Дмитрий Песков.

Още от Свят