Георги Гергов пуска всекидневника си преди изборите, както обеща

Пловдивският бизнесмен и функционер на БСП Георги Гергов спази обещанието си и месец преди евроизборите пуска нов регионален всекидневник.

В четвъртък главният редактор на изданието Антон Баев, бивш кадър на вестник "Марица" и главен редактор на близкия до Гергов сайт "Пловдив онлайн", и директорът Румяна Тодорова обясниха, че вестник "Новият глас", както ще се казва изданието, ще е пряка конкуренция на единствения регионален всекидневник във втория по големина град в България – "Марица".

Изданието тръгва във вторник – 12 май в 16 страници, а в петък – 32 страници. Цената е 30 стотинки, а тиражът е 5 хиляди, като разпространението ще е в цяла Южна България.

"В момента в Пловдив има само един всекидневник, вестник “Марица”, трудно се намират журналисти, защото има малко медии, за сравнение, в Чирпан излизат два всекидневника”, каза на представянето на изданието Румяна Тодорова. Според нея регионалните издания на “Труд” и “24 часа” не са смятани за пловдивски вестници, поради което не влизат в пряка конкуренция с предстоящото издание.

Според информации от пловдивските медийни среди привличането на "малкото" журналисти за новото издание е станало срещу обещани много големи заплати. А обявената вестникарска конкуренция в Пловдив е отговор на изострените отношения на Гергов с издателя на "Марица" Степан Еремян, който донеотдавна бе член на борда на директорите на Пловдивския панаир, но се раздели с поста си след скарване с Гергов.

Вестник "Новият глас" (реминисценция на някогашния местен вестник "Отечествен глас") заедно с телевизия "Евроком България" са началото на медийната експанзия на Георги Гергов, който освен туристически бос е мажоритарен собственик на Пловдивския панаир. Вестникът и телевизията се водят собственост на панаира. Пряк техен шеф е Иван Чомаков, бивш кмет на Пловдив, с дейната помощ на когото Гергов разшири бизнеса си в Пловдив до сегашните крупни мащаби.

Споделяне
Още по темата
Още от България