Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

“Глобул” създаде специална дирекция за клиентите

11 коментара

Мобилният оператор “Глобул” създаде нова дирекция “Грижа за клиента”, съобщиха в сряда от компанията. Тя ще се ръководи от Тимос Цоканис – експерт с над 10 годишен опит в областта на телекомуникациите.

“Глобул” е 100% събственост на гръцката телекомуникационна компания за мобилни услуги “Космоте”, която е дъщерна на гръцкия телеком ОТЕ

анкета

Вие ни познавате. Нека го направим взаимно!

Отделете няколко минути за анкетата и ни помогнете да сме ви по-полезни.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

11 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. lgm
    #12

    jkj

  2. владо
    #11

    Трябва ли да говоря гръцки,

  3. Атанасов
    #10

    Глобул да си я завре дирекцията, или на гърка си.

  4. Георги Маринов
    #9

    След повече от 5 години на пазара - Дирекция "Грижа за клиента"! Не е ли топ-новина!:) Истината е, че зад рекламата в случая стои факта, че "най-бързо развиващият се оператор" разбра какво е да губиш абонати, след като години наред те сами идваха при него. Сега М-тел си връща платежоспособните, а Вивател дърпа от ниския сегмент...И като отговор - какво? : 60-секундно тарифиране за бизнеса "Най-доброто е някъде там, нали":):):)

  5. Цар Футбол
    #7

    Докато "Мтел - Това е твоят глас" май е само кух лозунг. Инак кво попречи на Мтел да се вслуша в гласа на всички и да спази изискванията и правилата на ЕС, с което доказа, че другите гласове - твоят, моят и на всички нас не значат нищо за "Великия" Мтел !

  6. учуден
    #6

    Че то си е нормално всеки мобилен оператор да има такава дирекция - МТел я имат отдавна, Вивател май също... Къде е новината тук? Глобул чак сега ли са се сетили? Или просто тук ги рекламират...

  7. Паисий
    #5

    И трите мобилни оператора имат лого само на латиница! По какво човек да ги познае, че са български? По килограмите на всеки грък, австриец или американец, който е директор в тях ли? Всяка фирма в България да бъде задължена със специален Закон за защита на българския език (по подобие на такива закони във Франция, Гърция, Унгария, Словения, Хърватско) да си създава лого на кирилица и на български език. Изпаднали сме в абсурдното положение, в което не са и банановите републики, дори рекламите ни да

  8. Цар Футбол
    #4

    Глобул , що не изкоментирате императорското поведение на Мтел бе ??? Или според вас на Мтел всичко им е позволено, пък е жив скандал направо Глобул да открие дирекция ?!

  9. владо
    #3

    за да се надявам на добро обслужване от г-н Цоканис (може би дядо му се е казвал Чоканов)?

  10. антишльок
    #2

    Ееееей много го рекламирате този Глобул бе. Направил дирекция. Голяма новина. Всички седим и тръпнем в очакване, кога Глобул ще направи дирекция “Грижа за клиента” оглавена от някакъв си световно неизвестен грък.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

Вие ни познавате. Нека го направим взаимно!

Отделете няколко минути за анкетата и ни помогнете да сме ви по-полезни.

Участвам