Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

ГлоБул сменя системата за обслужване и таксуване на клиентите

11 коментара

Нова система за обслужване и таксуване на абонати BSCS iX на водещата германска фирма LHS избра ГлоБул за съставянето на сметките за използваните гласови услуги, пренос на данни, услуги с добавена стойност и Интернет.  Това съобщиха в петък от мобилния оператор

Чрез BSCS iX телекомът ще може да таксува и калкулира сметки на клиентите си в реално време. Това ще позволи предлагането на по-гъвкави абонаментни програми и промоции както за клиентите на абонаментен договор, така и за потребителите на предплатени услуги, допълват от компанията. Новата система ще позволи на ГлоБул по-бързо и качествено да предложи услуги и продукти от „трето поколение”.

Продуктът е избран заради съвместимостта му с услугите от трето поколение и усешното му използване от гръцката “Космоте”, компанията собственик на втория български мобилен оператор, става ясно от думите на Атанасиос Кацирубас, изпълнителен директор на “ГлоБул”, цитирани в съобщението на компанията.

Това че работим отдавна с “Космоте” ни помогна бързо да вникнем в нуждите на “ГлоБул” и да им предложим цялостно гъвкаво решение за нуждите на клиенти на компанията, посочва аперативният директор на LHS Волфганг Крох.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

11 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. bobob
    #12

    Izvinivaite,kavo znachi аперативният директор на LHS??.. che hodi samo po kokteili i mezi s aperativcheta?

  2. ZZZ
    #11

    В сравнение с мафиотската М-Тел, Глобул са направо ангелчета. Още от началото започнаха с по-голяма прозрачност, еднакви сметки към всички и по всяко време, по-ниски тарифи и т.н. Сега и М-Тел се опитват да догонват, но е късно, защото вече имат репутацията на монополиста-кожодер. Глобул са по-добрата от двете фирми, ако и да е гръцка, а Вивател са си чиста далавера на Кобурга и нищо съществено не предлагат, въпреки че им дадоха почти без пари лиценза и съоръженията.

  3. sinia
    #10

    приятелю,помисли още веднъж. Имах по-гаден проблем с М-тел, така че да не скочиш на по-лошо.

  4. Гражданин
    #9

    Щом го има значи служителите им са нещо не добре запознати. Още утре ще го проверя.Благодаря за инфото!

  5. Oshte edin bivsh polzvatel
    #8

    Tova e polozhenieto! Shtom kompaniata maika (Kosmote) kupuva i Globul triabva da kupuva sushtite sistemi. Inache kak she zemat diskont za obem??? Ama dali e nujna taya sistema za Bulgaria, ne e li prekaleno skupa, koi mu puka vajno e shefovete da sa dovolni. Tova se kazva pravene na bizness po grutzki. Hitrite shvabi prodavat na gurcite-cigani i te ponezhe se misliat za po-hitri ot nas kupuvat s nadejdata da izbiat sistemata ot nashte smetki.Dobre che pone ot bankovia bizness gi iztikaha tia izmekiari,

  6. Майна
    #6

    Когато направят разговорите от петък 24.00 до неделя 24.00 безплатни и започват да ми дават към договора апарат по мое желание - ще се абонирам за тях, а сега .............

  7. ne vi li e sram
    #5

    mediapool sa idioti -mahat svestni komentari po sobstven interes

  8. deo
    #4

    Това вече го има в Глобул от 3 месеца

  9. anto
    #3

    Дори не ми се мисли що за фирма е това. Ползвах тяхна при-пейд карта и понеже имах глупостта да я заредя еднократно с 80 лева, в края на едногодишния период се оказа, че имам остатък от 7 лева. Звъних в центъра има за обслужване на клиенти,откъдето ме посъветваха да си презаредя кредита. Направих го с 15 лева и колко мислите имах в наличност? 22 лева? НЕ! Само 15! Оказа се, че системата ЧИСТЕЛА остатъците след изтичане на една година. "Пийте една студена вода" добър съвет от Глобул. Вече знам, че след като си изговоря до стотинка новия кредит няма да помисля за този мобилен оператор.

  10. Гражданин
    #2

    А дали няма да започнат да предлагат и невероятно сложната и изискваща прекомерни ресурси, услуга която ти показва в края на всеки разговор колко точно си изразходвал. Че аз като ги питах за това европейско чудо, те ми обясняваха че никъде по земята (само българска както се оказа) няма такова нещо. Иначе помните ли преди 4 години какви парлами бяха за честни отношения с клиентите, за справедливи цени, че нямало да лъжат... Само че когато умишлено криеш една елементарна но съществена информация, ти на практика лъжеш. Дали обаче на гърчолята им пука за това? Че те, ще ли са гърци ако не лъжат и мамят? Силно се съмнявам - това европейския съюз и за 300, а не за 30 години не може да им втълпи.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.