Година след стъпването на Айкос в България, идват и усъвършенстваните му версии

Първата година след стъпването в България на бездимното устройство на "Филип Мори Интернешънъл" (ФМИ) за нагряване на тютюневи изделия, компанията представи на стилно парти в сряда вечерта в София и усъвършенстваните версии на Айкос (IQOS).

Това стана само месец след световната премиера в Япония на IQOS 3 и IQOS 3 Multi, които са с подобрен дизайн и функционалност след препоръките на потребители от 43 държави, в които се предлага устройството.

На сайта на компанията вече се правят предварителни записвания за закупуване на устройството, което ще се появи по щандовете на ФМИ в големите градове през декември. Устройствата са по-здрави, по-компактни и по-лесни за употреба. Дизайнът им е по-модерен и елегантен, а мулти вариантът е с вградена батерия, която стига за десет ползвания на тютюневи стикове без презареждане.

Новата серия Айкос 3 обаче запазва технологията за нагряване на тютюн, с която се елиминира горенето, както и продължаващите научни изследвания, които вече доказаха намаленото образуване на вредни токсични вещества и които имат за цел да докажат намаления риск за здравето в сравнение с пушенето на традиционните цигари.

"България е сред страните по света, в които вече десетки хиляди пълнолетни пушачи възприеха употребата на бездимни продукти като по-добрата алтернатива и спряха да пушат благодарение на системата за нагряване на тютюн Айкос. Днес почти 6 милиона пълнолетни пушачи по света са преминали на IQOS за четирите години след старта в Япония, като част от тях са в България и са сред гостите тази вечер“, заяви генералният мениджър Джордж Маргонис преди старта на танцово-светлинния пърформънс, разиграл се на пет различни сцени, в който особен акцент бе изпълнението на хитови световни парчета на духови инструменти и тъпани.

В краткото си изявление Маргонис посочи,  че като всеки новаторски продукт и Айкос не е идеален и може би никога няма да бъде идеален.

Маргонис говори пред 700-те гости на партите

"IQOS е сред малкото продукти, които правят революция в своя сектор и променят гледната точка на потребителите и така се извършва голямата промяна за по-добър свят без дим“, допълни генералният мениджър на "Филип Морис".

Публикацията е с подкрепата на "Филип Морис"

Още от Бизнес

Защо бившият шеф на КПКОНПИ става консул?