Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Големи европейски туроператори предложиха да рекламират България

0 коментара

Четвъртият по големина германски туроператор FTI, конкурентът му REWE и датската Bravo Tours предложиха общи рекламни кампании на българския туристически продукт. Tова съобщиха от министерството на икономиката, енергетиката и туризма. Зам.-министър Иво Маринов е в Берлин, където се провежда най-голямото туристическо изложение в света ITB.

Сред планираните активности са излъчване на рекламни клипове по време на чартърните полети в авиокомпаниите, с които работят туроператорите, организиране на журналистически посещения в страната, излъчване на реклами по радио и тв канали и онлайн.

Трите компании притажават също така радиа, телевизии, печатни издания. Част от планираните активности са насочени към туристическите агенти, тъй като, според представителите на бизнеса, около 85% от записванията на германския пазар се правят именно от тях.

По мнението на бизнеса едно от основните конкурентни предимства на страната ни на туристическия пазар е предлагането на качествен продукт на достъпна цена.

По думите на Маринов България разчита на гъвкава ценова политика и предлагане на допълнителни услуги за привличане на платежоспособни туристи. Той прогнозира около 5% ръст на записванията за германския пазар за това лято.

FTI е четвъртият по големина туроператор в Германия. Групата е собственик и на тв канал, чрез който рекламата може да достигне до около 500 хил зрители дневно. REWE има около 20% от пазара в Германия. Групата има различни марки в портфолиото си, ориентирани към различни пазарни сегменти. Bravo Tours предлага онлайн рекламата като акцент в кампанията си за България. За скандинавските страни онлайн записванията са значително по-широко застъпени, отколкото в останалите части на Европа.

72% от гражданите на ЕС са пътували през 2011 г., показва изследване на Евробарометър за отношението на европейските граждани към туризма. Повече от 80% заявяват, че биха пътували отново и през тази година. Проучването сочи, че през 2011 г. повечето граждани са предпочели да останат в Европа за ваканцията си. Много хора обявяват същото намерение и за тази година. 49% от почивалите през 2011 г. европейци, са организирали ваканцията си с различни туристически пакети.

анкета

Вие ни познавате. Нека го направим взаимно!

Отделете няколко минути за анкетата и ни помогнете да сме ви по-полезни.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

Вие ни познавате. Нека го направим взаимно!

Отделете няколко минути за анкетата и ни помогнете да сме ви по-полезни.

Участвам