Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Големите рекламодатели се обединиха в асоциация

0 коментара

Големите рекламодатели се обединиха в нова браншова организация, съобщиха в понеделник от Българска асоциация на рекламодателите (БАР). В обединението влизат общо 11 фирми - "Данон Сердика", "Крафт Фуудс България", "Мобилтел", "Байерсдорф България", "Белла България", "Каменица", "Кока-Кола България", "Глобул", "Нестле България", "Обединена Българска Банка" и "Хайнекен/Загорка". Целта е да се създадат стандарти за етична комуникация с потребителите.

В Устава на БАР е заложена програма за създаване на механизми за защита принципите на лоялната конкуренция и етична комуникация към потребителите. От асоциацията обявиха, че ще представляват своите членове при отношенията им с държавните органи и институции, медии и рекламни агенции.

Асоциацията ще изразява становището на своите членове при регулирането на отношенията им с държавните органи и институции, медиите, рекламните агенции и сдруженията на потребителите.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.