Откриването на горещата линия бе представено като една от първите мерки за повишаване на безопасността по пътищата след катастрофата на магистрала “Тракия“ на 15 юни, която взе осем жертви.
Ако гражданин обаче иска да се оплаче в петък вечерта от пътуването си в автобус или друго превозно средство, жалбата му ще бъде чута едва в понеделник сутринта, обясни зам.-министър Русинов. Нямаме финансова възможност за денонощна телефонна линия или за денонощни мобилни групи от автомобилни инспектори, заяви министър Московски.
Сигналът – на запис или приет от оператор, се записва и започва разследване. Само човекът подал сигналът обаче може да проследи какво се случва с проверката и има ли наложени санкции на нарушителя. Това се случва на интернет страницата transportinfo.bg. Там също се приемат писмени сигнали за нарушения на превозвачи.
От думите на транспортния министър стана ясно още, че едва 12% от автобусите в страната имат някаква техническа неизправност, за която е съставен акт, а 1% от автобусите са спрени от движение. Проверката на автомобилна администрация е засегнала 3200 автобуса, съставени са 400 акта, а спрени от движение са 38 автобуса заради износени гуми и спирачни дискове, липса на огледала и т.н.
За честна и независима журналистика
Подкрепете Mediapool.bg с 5€, за да разчитате и занапред на независима, професионална и честна информационно-аналитична медия.
0 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.