Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Готови са още 3.2 км от обходния път на Габрово

0 коментара
Готови са още 3.2 км от обходния път на Габрово

Завършиха строителните работи на втория етап от общо пет от изграждането на обходния път на Габрово - от 7 до 10 километър, съобщи Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ).

Изградени са липсващите пътни връзки по направленията кв. "Чехлeвци" и Севлиево – Велико Търново, с което пътен възел "Поповци" става "пълна детелина" и се повишава безопасността на движението.

С приключване на строителните дейности се възстановява преминаването по третокласния път след п.в. "Поповци" до  ул. "Малина" в кв. "Чехлевци".

Вторият етап е с дължина 3.2 км и включва рехабилитация и реконструкция на съществуващия третокласен път.

Трасето минава западно от кв."Войново" и завършва при кв. "Чехлевци".

На отсечката са извършени изкопни работи с обем 28 000 куб.м, монтирани са нови отводнителни облицовани окопи с дължина 4366 м, изградени са нови тръбни водостоци.

Положени са 54 000 т асфалтови смеси, 21 200 куб. м трошен камък за пътна основа и банкети.

Монтирани са нови ограничителни системи - 2566 м, пътни знаци и табели с обща площ от 73 кв. м. Положена е нова хоризонтална маркировка.

Изпълнител на обходния път на Габрово е консорциум "ПСВТ", в който влизат "Хидрострой" АД, "Пътни строежи – Велико Търново" АД, "Пътинженерингстрой – Т" ЕАД. Договорът за строителство е за 92.94 млн. лв. с ДДС.

Строителният надзор осъществява ДЗЗД "Обединени консултанти" с партньори "Трансконсулт БГ" ООД, "Рубикон Инженеринг" ООД и "Трафик Холдинг" ЕООД. Стойността на договора е 1 096 032 лв. с ДДС.

Авторският надзор е на "Пътпроект" ЕООД. Техният договор е за 116 640 лв.

Изграждането на обходния път на Габрово се финансира от оперативна програма "Транспорт" 2007-2013 г.

Той е част от трансевропейския транспортен коридор ІХ Букурещ - Русе - Димитровград - Александруполис и е възлова точка при движението в посока Север – Юг.

Чрез него се осъществява преминаването през Стара планина в централната част на България. Основните транспортни направления, които ще обслужва обектът са Русе - Велико Търново - Шипка - Стара Загора - Свиленград (Маказа) и Оряхово - Севлиево - Шипка - Стара Загора - Свиленград (Маказа).

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.