Говорещ робот вече посреща клиенти на ДСК

Банка ДСК стана първата банкова институция в Балканския полуостров, която въведе изкуствен интелект чрез хуманоиден робот в процеса на консултиране на своите клиенти за банковите продукти и услуги, които предлага.

Дебютът на симпатичния хуманоиден робот, наречен Пепър (Pepper), беше в четвъртък във високотехнологичния офис на банката в столичния търговци център "Сердика“.

Той е програмиран да посреща, напътства и комуникира с клиентите на банката, запознавайки ги с всички актуални банкови продукти чрез специално вградения в него екран, където ще бъде показвана цялата нужна информация за клиентите

Наред с полезната информация, Пепър е способен да забавлява с танц и да разказва приказки за малките посетители.

Произведеният в Япония робот е внедрен в банката с помощта на българския ИТ разработчик "Мусала Софт",  който работи с Банка ДСК в редица проекти.

С включването на роботчето в банковото консултиране ДСК прави следващата стъпка в развитието на иновативните си офиси, акцентирайки на самообслужването и предоставянето на неповторимо изживяване за своите клиенти.

В момента Пепър си "говори" с клиентите на английски език, но усилено "изучава" български език, обявиха от банката.