“Гугъл“ отново е най-скъпата марка в света

“Гугъл“ отново е най-скъпата марка в света

Интернет-търсачката “Гугъл“ оглави списъка на най-скъпите марки BrandZ Top-100, съобщават от британската изследователска компания Millward Brown Optimor, която изготвя класаията за “Файненшъл Таймс“. През 2010 г. “Гугъл“ е оценена на 114.26 млрд. долара, което е с 14 на сто повече от предходната година.

Втора е марката IBM, която е поскъпнала повече от тази на “Гутъл“ - с 30 процента до 86.383 млрд. долара. Трета е Apple, оценена от експерти за 83.153 млрд. долара, което е ръст от 31 на сто.

Millward Brown Optimor изготвя от пет години насам и според нейните изследователи името на марката влияе много по-силно на потребителите от приходите или размера на печалбите на една или друга компания.

Споделяне
Още от Бизнес