Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

“Гугъл“ отново е най-скъпата марка в света

1 коментар
“Гугъл“ отново е най-скъпата марка в света

Интернет-търсачката “Гугъл“ оглави списъка на най-скъпите марки BrandZ Top-100, съобщават от британската изследователска компания Millward Brown Optimor, която изготвя класаията за “Файненшъл Таймс“. През 2010 г. “Гугъл“ е оценена на 114.26 млрд. долара, което е с 14 на сто повече от предходната година.

Втора е марката IBM, която е поскъпнала повече от тази на “Гутъл“ - с 30 процента до 86.383 млрд. долара. Трета е Apple, оценена от експерти за 83.153 млрд. долара, което е ръст от 31 на сто.

Millward Brown Optimor изготвя от пет години насам и според нейните изследователи името на марката влияе много по-силно на потребителите от приходите или размера на печалбите на една или друга компания.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

1 коментар

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. ayyyyy
    #1

    !

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.