Гугъл придоби услугата за онлайн музика Сонгза

Гугъл придоби услугата за онлайн музика Сонгза

Интернет гигантът Гугъл (Google) обяви снощи, че е придобил услугата за онлайн музика Сонгза (Songza), което ще му позволи да даде тласък на собствената си музикална услуга Гугъл плей мюзик ол аксес (Google Play Music All Access ), предаде Франс прес, цитирана от БТА в сряда.

 

Финансовите параметри на сделката не бяха обявени, но според американски медии става дума за около 15 милиона долара.

 

Сонгза предлага онлайн музика, съобразена с изискванията на потребителя. Тя има около 5,5 милиона потребители, интернет радиото Пандора медия (Pandora Media) - 70 милиона, а услугата за онлайн музика Спотифай (Spotify) и айТюнс (iTunes) на Епъл (Apple) имат по 40 милиона потребители.

 

Сред анализатори това, което интересува Гугъл, не е каталогът или потребителите на Сонгза, а по-скоро начинът на предлагане на услугата.

 

Сонгза предлага списък от песни, съобразен с това къде се намира потребителят и какво прави, като например музика за началото на деня вкъщи или пък усилена работа в офиса. Музикалните предложения могат да отговарят на настроението на потребителя, датата или времето.

 

Тези опции в момента липсват в Гугъл плей мюзик. Сонгза има приложения за мобилни устройства на Епъл или ползващи операционната система на Гугъл Андроид (Android).

 

Предложенията на Сонгза, които се харесат на потребителите, ще бъдат вкарани в Гугъл плей мюзик и Ю Тюб ( YouTube), където е възможно, посочи в съобщение в социалната си мрежа Гугъл плюс (Google+) интернет гигантът.

Споделяне
Още от Бизнес

Одобрявате ли удължаването на извънредното положение с един месец?