Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

“Химимпорт” официално влиза в летищата Варна и Бургас

17 коментара

Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) разреши на "Химимпорт" АД да купи всички акции с право на глас на "Молет" АД, съобщиха във вторник от КЗК. "Молет" АД е едноличен собственик на дяловете на "БМ Стар" ЕООД, които са партньор на германската компания "Фрапорт" в концесията на черноморските летища Варна и Бургас и притежават 40 на сто от съвместното дружество "Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт" АД.

Според антимонополния орган двете дружества работят на различни пазари и изкупуването на дяловете на "БМ Стар", който е лицензиран оператор на летищни услуги, не би довело до господстващо положение на "Химимпорт" на пазара.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

17 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. nik
    #18

    ГОЛЕМИЯТ КОМУНОИДЕН ГРАБЕЖ Е В ПЪЛНА СИЛА!!!

  2. Крум
    #17

    опит като летищен оператор?

  3. Payakoff
    #16

    Нали е собственик на "България еър" и на "Хемус еър"...

  4. Вишински
    #15

    В изнесеното по-горе няма нищо ново или изненадващо.ТИМ отдавна се бяха споразумели със Симеон и хората му да вземат двете летища. Раздадоха се много пари - на Симеон лично, както и на П. Петров и Н. Василев. Поради чисто български неуредици, нещата се замотаха и проточиха. Междувременно, така наречената авиокомпания "България Ер" мина на червено. Тя никога не беше и работила на печалба, но към 2005 вече не беше твърдо в състояние да си покрива дори загубите. Да се обяви в ликвидация беше най-разумно,

  5. инспектора
    #14

    Вишински, хронологията ти е вярна, но не се разбира какво губи населението.

  6. Кольо
    #13

    Вишински е "забравил" да спомене, че печалбите , както и кашкавала навремето, залязват на североизток. Е, от тази контрабанда губи населението.

  7. depeche
    #12

    Населението губи от това че не се развиват адекватно летищата...не се допускат редовни полети...за да няма конкуренция "България Еър"

  8. depeche
    #11

    нискобюджетните компании така и все още не могат да навлязат сериозно на пазара

  9. Ха-ха
    #10

    Нали отменихме концесията, че скандинавците не отговаряли на изискванията? Тия "зелени чорапи" да не би да отговарят на изискванията за концесионер???Ей, родино мила...

  10. Буши
    #9

    Това със сигурност ще затрудни опирирането на евтините "нискотарифни авиокомпании" в района и ще затрудни туристическия бизнес.На друго место днес се публикува информация, че по морето има над 20 000 празни апартамента и много хотели. Ако се допуснат евтини полети те всички биха могли да бъдат запълнени с туристи, както е в Турция. Там предлагат седмичен престой в Анталия заедно с полет отиване-връщане Хамбург за по 199 евро. И сигурно пак печелят !А нашите хотели искат по 100 евро на стая, т.е. инвестицията за тази стая им се изплаща за един сезон: 20 кв.м. х 1.000 евро = 20.000.- или 200 нощувки.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.