Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

“Холдинг Пътища” ще работи денонощно, за да завърши “Тракия” в срок

13 коментара
Лиляна Павлова провери хода на строителството на отсечката от Зимница до Ямбол на магистрала "Тракия"

Сдружение “Тракия ІV”, с водещ партньор “Холдинг Пътища”, трябва да се мобилизира на 200% и да използва всеки хубав ден за работа на три смени. Тази заръка отправи министърът на регионалното развитие в оставка Лиляна Павлова към изпълнителя по време на инспекцията на обекта днес.

Само така участъкът от 30-ина километра от Зимница до Карнобат ще бъде готов до края на май.

Междувременно “Холдинг Пътища” е успял да си осигури банков заем. Споразумението е било постигнато в понеделник. Това информирал представителят на холдинга Иван Иванов министър Павлова, съобщиха от Министерството на регионалното развитие.

В съобщението не е посочена сумата, но преди седмица стана ясно, че се водят преговори за осигуряването на 40 млн. лв. оборотни средства. Те са необходими за изплащане на натрупани задължения към фирми доставчици на техника, както и за купуване на материали. Плащанията към компаниите вече са започнали, каза Лазар Лазаров, председател на управителния съвет на агенция "Пътна инфраструктура".

Към момента са изпълнени близо 75% от строително-монтажните работи на последния участък от магистрала “Тракия”. Подготвените участъци вече се асфалтират. От всички 35 съоръжения - мостове, надлези и подлези, само две още не са готови.

“Това, което видях днес, ми дава основание да очаквам спазване на срока”, казва министър Павлова.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

13 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Анонимен
    #13

    Скоро карах по новата отсечка на и я измерих на около 130 км.Извиних се на жена ми защото твърдях че е само 30 км.Готин път и ще е още по-добре като свържат и последната отсечка.Има нужда от една две бензиностанции или най-малкото табела че най-близката е след 130 км. аз за малко да артисам на пътя.Хареса ми дори и че полята наоколо бяха обработени а не като преди пустош докъдето ти види окото.Еми по-хубаво изглежда сега...отчасти може би и заради управляващите.

  2. Анонимен
    #12

    Дано успеят, иначе на матроната Павлова не трябва да се вярва. Все пак завършена магистрала е нещо важно, защото следващите едва ли ще се хванат с довършване.

  3. Анонимен
    #11

    а асфалт ще слагат ли :)))

  4. Анонимен
    #10

    9, паркиран за изпроводяк в задния двор на лудото яне :)

  5. Анонимен
    #9

    Защо е сама? Къде е Ленторезът?

  6. Анонимен
    #8

    Дебелата е платила 75% от стоиноста на пътя а има готов 30% а оня не е плащал на подизпалнителите та откъде да плати па и да строи там има кражба и дебелата е яла мед защо са платени парите като практиката е актуване и след 3 месеца плащане как е прибрал 75% от парата за 16 километра Черепа го боли оная работа той е взел парата и не само за Тракия а и за Лот2 на Марица ай Боко Тиквата да е жив и здрав

  7. Анонимен
    #7

    А дали ЕК ще одобри разходите направени по некачественотото строителство на магистралите???? Големи участъци от тях вече са за ремонт.....

  8. Анонимен
    #6

    Страхотна магистрала.Човек се чувства европеец.

  9. Анонимен
    #5

    Гласоподаващ гербер: Ще пътувам от Зимница до Карнобат за изборите, та пътя си ми трябва!

  10. Анонимен
    #4

    Всичко за сметка на качеството - нали така? По-евтини материали, по-евтин труд, по-бързо, без да се спазва технологично време и процеси и като краен продукт - едно нищо, което ще се лъсне до блясък за деня на откриване и от следващия ден ще почне с проблемите! По български и по ГЕРБерски! Аферим, машалла! Важно е парите да отидат по предназначение и най-вече комисионите! Ама ще свършат и тези пари от ЕС, всичко си има край! Тогава какви ще дъвчете/дъвчеме? Тогава ще има вече наистина арабска пролет, за съжаление.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.