Хотел остава без категоризация след множество жалби от клиенти

Хотел остава без категоризация след множество жалби от клиенти

Категорията на хотел край троянското село Чифлик ще бъде отнета след като негов клиент се оплака във фейсбук за лоша хигиена и обслужване, а след него и други потребители на социалната мрежа се включиха с критики.

Става въпрос за тризвездния хотел "Чифлика палас и спа ризорт", съобщи в петък министърът на туризма Николина Ангелкова. Такава процедура ще се задейства за първи път и Ангелкова се надява да не отнеме повече от 3 - 4 дни.

Вече би трябвало да е затворен първият етажа на хотела след заключение на районната здравна инспекция. По думите на министъра проверка на нейното ведомство е стигнала до извода, че "този хотел изобщо не трябва да съществува".

Справка в международната резервационна система booking.com показва, че нощувка със закуска за двама души струва 110 лв. Оценката му е средна - 5.9 от 10, а последните коментари на гости са неблагоприятни.

Ангелкова отбеляза, че през 2015 г. управата на този хотел е поискала да получи 4 звезди, но било отказано. Освен това хотелът неправомерно използва спа в името си, тъй като няма сертификат за такива услуги.

Министърът каза, че до месец ще бъдат внесени промени в Закона за туризма, с които се предлага създаване на Туристически инспекторат, за да може министерството да не чака друг орган да го сигнализира с очевидни неща, а да може незабавно да реагира. Тя призова хората да подават сигнали при подобно кошмарно пътуване или почивка, за да може министерството да вземе мерки.

Още от Бизнес