Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

И пешеходният тунел на метрото при Интер eкспо център протече (Снимки)

17 коментара
И пешеходният тунел на метрото при Интер eкспо център протече (Снимки)

Авариите със софийското метро нямат край. От топенето на снеговете е протекъл и пешеходният тунел на метростанция "Итер експо център - Цариградско шосе", който отвежда пътниците до ж.к. Дружба и "Цариградски комплекс". За новия теч и напукания тунел, алармира арх. Борислав Игнатов, общински съветник от "Демократична България".

"Още един потъващ, напукан и течащ тунел на метрото с разсипано оборудване за стотици хиляди левове! Още една тотална щета.", написа той във фейсбук.

И допълни, че снеготопенето на "нежната покривка от три пръста сняг е предизвикало катастрофа вътре".

Наред с това двата асансьора и травелатора са наводнени и не работят, гипсокартоните се разпадат, а пукнатините се очертават все по-ясно.

"Хубаво е, ще каже Фандъкова, гордост на Гербостроенето, ама малко тече и то само когато вали, иначе е чудесно", добави той в поста си в социалната мрежа.

Арх. Игнатов риторично попита - Кой ще плаща в пряк и политически смисъл"?


Сн. Пешеходният тунел

Както Mediapool многократно писа, от началото на 2021 година авариите по софийското метро не спират. В момента не работи участъкът от третата линия между станциите - "Хаджи Димитър" до "Тетрална". От "Метрополитен" посочиха като причина за дефекта плаващи пясъци вследствие на подпочвени води и високи води на Перловската река, но не смятат, че има проблем със самия проект. Не се знае колко време ще отнеме ремонтът.

Преди това, на 11 януари, след първия по-сериозен дъжд тази зима пропадна тротоарът при Медицинска академия в близост до метростанцията. От Столична община се оправдаха, че на тротоара са поставени само нови плочки, но не е разкопавано заради метрото. По-късно се лансира тезата, че причината е стар колектор за кабели, за който обаче бе казано, че не се знае чия собственост е и така реално виновни по казуса няма. Тротоарът се ремонтира. Ден преди това отново по третата линия на метрото протече станцията на "Хаджи Димитър".

Преди ден стана ясно, че разширяването на третата линия е отрязано от европарите за транспорт и затова кабинетът "Борисов" спешно пробва да осигури финансиране на подземната железница по Плана за възстановяване на ЕС. Няма обаче никакви гаранции, че този проект ще бъде одобрен.

Ключови думи

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

17 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. 1107a
    #17

    To навремето ендекато така си протече и за 2-3 години се образуваха сталактити и сталагмити. Тече си и до днес, въпреки многобройните ремонти. Това в пълна сила се отнася за повечето тунели, строени в България. Тези на Витиня, колко време са били проходими и колко време в ремонт от откриването им през 80-те?!? 50/50 в най добрият случай.

  2. В и К
    #16

    Това е трагедията българска, че в последните десетилетия с малки изключения избираме между мутри далавераджии, които строят калпави тунели и пътища и тези чиито върхови постижения са петокрили шестопаламарници като този, който почистиха отпред на НДК в София преди няколко години.

  3. bez_ime
    #15

    Това вече не е новина...

  4. т€еритория на Мики Маус
    #14

    Демокрацията систематично издига СЛУЧАЙНИ хора, които да вземат важните решения! Видими резултати

  5. Kiril Kovatchev
    #13

    Такава срамна картинка не съм виждал никъде. Това е специално издание на ГЕРБ. Гербаджиите отрадват половината пари. Строителите спестяват половината цимент и резултата го виждате. Напълно безскрупулни и алчни създания. Нямат дъно Бойковите чекмеджета.

  6. Джелсомино
    #12

    Питам се дали течът на пари към чекмеджето не е причина за теча на вода в метрото.

  7. Един препатил
    #11

    Бедни, бедни Борисов! Защо не подаде оставка още през юли?

  8. Евроатлантизъмм
    #10

    Строежите не са им силата какво да се прави.

  9. mediaman
    #9

    Очевидно гербаджийската алчност, наглост и безотговорност ще направи така, че БГ ще е единствената държава, в която метрото ще се ползва сезонно и ще зависи от прогнозата за времето. Из.роди безочливи!

  10. levii
    #8
    Отговор на коментар #6

    Ама то от 11 години има ли друго правителство. Понеже няма, защото ще кажеч че това е най-доброто и затова бива преизбирано, и понеже истинат е, че тези преди него бяха в друго време и други вътрешни и международни обстоятелства, тиквата на воля може да твърди, че страната живее откакто той е на власт. Всъщност не по тухлите и асфалта се преценява какво е направило едно правителрство, защото това Е ОБИЧАЙНО НЕГОВО ЗАДЪЛЖЕНИЕ. Те и комунистите с такива неща се хвалиха. А по онези мерки, които

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.