Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

И "Уиз Еър" въвежда плащане за багаж на борда на самолета от 1 ноември

2 коментара
И "Уиз Еър" въвежда плащане за багаж на борда на самолета от 1 ноември

Край на безплатния ръчен багаж и с нискотарифната авиокомпания "Уиз Еър" (Wizz Air) от 1 ноември.

Унгарската авиокомпания обяви новата си багажна политика. С нея се въвежда заплащането за багаж на колелца на борда на самолета от 1 ноември. Дотогава клиентите имат право на една дамска чанта и ръчен багаж на колеца.

Така след ирландския превозвач "Райънеър" и "Уиз Еър" отменя възможността за качване безплатно в самолета с чанта с чанта по-голяма от дамска с размери 40x30x20 см.

Аргументите на унгарската авикомпания са същите като на ирландската. Улесняване и ускоряване на качването на борда на самолета с цел да не се допускат закъснения на полетите.

Новата багажна политика

От 1 ноември всеки клиент на "Уиз Еър" ще има право да носи на борда един безплатен ръчен багаж (40x30x20 см) – дамска чанта. Пътниците, които закупят WIZZ Priority, ще могат да качат на борда и багаж с колелца (55х40х23 см). WIZZ Priority ще струва 5 евро, съобщиха от компанията.

Проверка на Mediapool на официалния сайт на компанията показа, че цената на WIZZ Priority зависи от дестинацията. Например за полет от София до Лондон цената е 12 лв. с WIZZ Priority, докато до Брюксел е 10 лв.

Освен това Wizz Air въвежда нов размер чекиран багаж от 10 кг от 1 ноември на цени, които започват от 7 евро.

Проверка на сайта на компанията показва, че се предлагат опции и за чекиран багаж от 20 кг и от 32 кг.

Клиентите на "Уиз Еър" ще могат да избират между повече от 50 варианта за ръчен и чекиран багаж в зависимост от техните индивидуални предпочитания, посочват от компанията.

Всички пътници с резервации без WIZZ Priority, направени преди 10 октомври, за пътувания след 1 ноември 2018 г., ще получат като компенсация към резервацията си безплатен чекиран багаж до 10 кг, а резервациите с чекиран багаж ще бъдат допълнени безплатно с WIZZ Priority, обещават от компанията.

Аргументите

Според данни на авиокомпанията над 10 000 полета годишно са засегнати от закъснения, заради багажа.

Статистиката показва, че през последните пет години средната продължителност на престоя в дадена дестинация прогресивно намалява. Към момента всеки трети пътник на "Уиз Еър" предприема пътувания с продължителност от три дни или по-малко. В резултат на по-краткия престой пътниците на компанията са се научили да опаковат багажа си разумно и да взимат само най-важното, посочват от компанията.

Всеки трети клиент на "Уиз еър" избира услугата чекиран багаж, а едва всеки седми пътник – ръчен багаж с колелца, който може да бъде качен на борда, сочат още данните на компанията.

"Ние се стремим да предлагаме на клиентите ни най-ниските възможни тарифи, както и прозрачност при ценообразуването на билетите. Предлагайки повече продукти и услуги извън пакетни оферти, "Уиз Еър" ще демократизира начина на пътуване и ще даде възможност на клиентите да плащат само за услугите, които считат за необходими", казва Йохан Ейдхаген, главен маркетинг директор на "Уиз Еър".

"Уиз Еър" смята, че новата багажна политика ще улесни и ускори процеса на качване на борда, ще направи пътуването по-приятно за клиентите и същевременно ще подобри точността на авиокомпанията при излитане.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

2 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Камен Илиев
    #2

    Low cost компаниите бавно, но сигурно изчезват.

  2. Baraev
    #1

    Всичко това е бла, бла, бла! Става въпрос за пари.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.