“Икономедия” разшири дела си от издания за имоти и строителство

Издателската група "Икономедиа" АД придоби 60 процента от издателската група “София Ехо Медия” ЕООД , съобщи във вторник купувачът. Така най-голямата българска група за бизнес медии се превърна в своеобразен монополист при специализираните издания, посветени на строителството и недвижимите имоти.

“Икономедия” издава седмичника “Капитал”, към който излизат и две притурки – “Кариери” и “Light", както и ежедневника “Дневник”. Групата притежава и много специализирани издания като списанието за туризма “ХоРеМаг”  (HoReMag), “списание за бизнеса “Ютилитис” ( Utilities), "Агробизнесът" "Медицински Dайджест", седмичен вестник за строителството и инвестициите "Строителство Градът" и месечно специализирано издание за недвижими имоти "Индекс имоти".

С придобиването на мажоритарния пакет на издателската група “София Ехо Медия” към специализираните издания за имоти и строителство се прибавя и двумесечното списание за недвижими имоти “Property Wise”, което излиза на английски и е насочено към чуждите граждани и компании с интерес към недвижимите имоти у нас. Освен “Property Wise” към портфолиото на “Икономедия” се прибавя и седмичният вестник, който се издава на английски език у нас “The Sofia Echo”, заедно с трите интернет сайта www.sofiaecho.com, www.propertywisebulgaria.com и www.expatinbulgaria.com.

50 на сто от акциите на “Икономедия” АД са собственост на най-голямата германска компания за бизнес медии “Ферлагсгруп Ханделсблат” (Verlagsgruppe Handelsblatt).

Чужденците, които се интересуват от България, ще се увеличават и пазарната ниша в изданията, насочени към тях ще се увеличава, смятат от “Икономедия”.

Още по темата
Още от Имоти

Какво би означавало отпадането на мониторинга на Европейската комисия?