Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

"Информационно обслужване" с рекордна печалба от пет години насам

0 коментара
"Информационно обслужване" с рекордна печалба от пет години насам

Държавното дружество "Информационно обслужване" е реализирало приходи от 21.3 млн. лв. и печалба от 1.7 млн. лв. през 2015 г. Това е най-добрият му финансов резултат за последните пет години, съобщи Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, на чието подчинение е компанията.

Отчетен е ръст на приходите от 35% в сравнение с 2012 г., 11% спрямо 2013 г. и 4% спрямо 2014 г.

Значителното увеличение на финансовите показатели е резултат на привлечени нови клиенти и редица мерки за намаляване на разходите, обучения и квалификация на служителите, е посочено в съобщението.

Сред новите проекти на дружеството са създаването на електронен регистър за българско гражданство за Министерство на правосъдието, на информационна система за контрол на дейността и приходите за Държавната комисия по хазарта, както и за машинно гласуване за избор на орган на управление на Камарата на частните съдебни изпълнители и др.

Разработена е и система за издаване на билети и карти, включително и онлайн за БДЖ, която предстои да бъде внедрена през 2016 г.

"Информационно обслужване" е първата компания, издаваща електронни подписи у нас, която свали трайно цените за услугата и въведе издаване и подновяване на електронен подпис с валидност 3 години.

В резултат на това цената на електронен подпис за физически лица StampIt е 12 лв, която е наполовина по-ниска от 2014 г. Реализираните продажби на е-подписи на компанията за 2015 г. бележат ръст в сравнение с 2014 г. с 16%. Броят на издадените и подновени електронни подписи през миналата година е нараснал с 23%.

От началото на 2015 г. са предприети мерки по намаляване на основни разходи, свързани с оптимизиране на административния екип на компанията. С 50% са намалели разходите за гориво и поддръжка на автомобилния парк, а с една пета тези за консумативи и канцеларски материали.

Част от спестените средства са реинвестирани за модернизиране на работната среда. Обновено е технологичното оборудване. и са създадени два нови центъра за данни, което повишава значително обема и качеството на предоставяните от компанията услуги.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.