Испанската хотелиерска верига Барсело ще навлезе на българския пазар

Испанската хотелиерска верига Барсело (Barcelo) ще стъпи през тази година на португалския и българския пазар, като продължи да проучва навлизането си на пазарите от Средиземноморието - Италия и Гърция, съобщава икономическият сайт invertia, като се позовава на изявление на генералния директор на групата Барсело за Европа Раул Гонсалес пред Еуропа Прес.

През 2003 г. Барсело не планира увеличение на собствеността, а разрастване чрез франчайзинг, договори за управление и миноритарно участие чрез поемане на управлението. Според хотелиерската верига при сегашния рецесионен цикъл на туристическата дейност, който започна през 2001 година, първите признаци на съживяване едва ли ще се появят преди 2005 година.

При продуктите Барсело ще продължи да залага на присъствието на туристическия и градски пазар, въпреки че ще се активизира в изпълнението на целта си да се превърне в хотелиерска верига, специализирана в голф туризма.

Барсело има 31 хотела в Испания, 50 в САЩ, 19 в Доминиканската република, 5 в Мексико, 4 в Тунис, 5 в Кабо Верде, 3 във Филипините, 2 в Куба и 2 в Бразилия. Освен това присъства в Уругвай, Венецуела, Еквадор, Панама, Чехия и Никарагуа

По БТА

Споделяне
Още от Бизнес

Как оценявате кризисните икономически мерки на правителството?