Изборната нощ в САЩ е гледана от по-малко телевизионни зрители в сравнение с 2008 г.

Изборите в САЩ може и седмици наред да бяха твърде оспорвани, но те не привлякоха толкова телевизионни зрители, колкото преди четири години, съобщи Ройтерс.

 

Над 66.8 млн. американци са гледали отразяването на изборите в най-гледаното време във вторник, сочат публикуваните вчера окончателни данни на компанията "Нилсен". Това е по-малко в сравнение със 71.5 млн., които гледаха избирането на Барак Обама за първия президент афроамериканец през ноември 2008 г.

 

Според данните на "Нилсен" 13 кабелни и телевизионни мрежи са отразили на живо изборните резултати, с които Обама победи републиканския си съперник Мит Ромни. Американците на 55 и над 55-годишна възраст са били най-големият дял от аудиторията.

 

Зрителите в изборната нощ са били и по-малко от 67.2 млн., които гледаха първия дебат между Ромни и Обама през октомври.

 

Но активността в социалните мрежи достигна рекордни равнища.Във вторник през нощта са били изпратени над 31 млн. съобщения в Туитър, свързани с изборите - включително няколко от Обама, провъзгласяващи победата му - което направи изборната нощ "най-туитваното събитие в американската политическа история", съобщиха администраторите на микроблога.

Споделяне
Още от Свят

Одобрявате ли удължаването на извънредното положение с един месец?