Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Излезе последният хартиен брой на "Нюзуик"

4 коментара

Световноизвестното американско списание "Нюзуик" приключи днес 80-годишната си печатна история с издаването на последния хартиен брой, предаде ДПА.

Списанието ще продължи да излиза само в електронен вариант. Това решение беше оповестено на 18 октомври след данните, че компанията, издаваща списанието, понася милиони долари загуби годишно.

Последният печатен брой на "Нюзуик" е с корица на която има черно-бяла снимка на бившите офиси на редакцията в Манхатън. Към снимката има текст: "Последно печатно издание". Пред този текст е знакът #, който се поставя пред имената на акаунтите в социалната мрежа Туитър. Така снимката с бившия офис на списанието и със символа на Туитър проследяват прехода на "Нюзуик" от ерата на печатните издания към цифровите технологии и дигиталните формати.

Навремето "Нюзуик" беше водещо издание в медийния пейзаж на САЩ. То предоставяше седмично на цели поколения американци множество анализи. Но от 2005 г. тиражът спадна наполовина до 1,5 милиона и рекламите намаляха с над 80 процента.

Дигиталното издание на "Нюзуик" ще се нарича "Нюзуик глоубъл". Читателите му ще плащат по 25 долара на година за достъп до него, а ако искат достъп само до един брой, ще трябва да платят 5 долара.

Електронното издание на "Нюзуик" ще може да се чете в интернет и на таблети. Някои публикации ще се появяват и в изданието "Дейли бийст".

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

4 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Анонимен
    #4

    Просто на тази корица: http://i.huffpost.com/gen/915945/thumbs/o-NEWSWEEK-570.jpg има едно водещо заглавие на следата, което на български би се превело така: № ПОСЛЕДЕН ПЕЧАТЕН БРОЙ Аман от неграмотни!

  2. Анонимен
    #3

    Рабира се, това невръстно интернетско поколение е неграмотно. Точно затова когато започне да се нарича редактор, не разбира колко нищо не знае, освен Туитър и Фейсбук, които смята за върха на културата. Така де, то друга култура няма. Знакът # (който неправилно е наричан диез - диез се пише съвсем другояче) е просто американският знак за номер. Че го има в Туитър, няма никакво значение и няма никаква връзка между "Нюзуик" и Туитър с неговите елементарни съобщения, камо ли пък символика. На тази корица http://i.huffpost.com/gen/915945/thumbs/o-NEWSWEEK-570.jpg просто има едно водещо заглавие, което на български би се превело като: № ПОСЛЕДЕН ПЕЧАТЕН БРОЙ Аман от неграмотни.

  3. Анонимен
    #2

    Това е добре! Още една левичарска и еврейска трибуна заглъхва!

  4. Анонимен
    #1

    Sic transit gloria mundi...

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.