Израелски учени претендират, че са създали универсална ваксина срещу рака

Израелски учени претендират, че са създали универсална ваксина срещу рака

Универсална ваксина, благодарение на която организмът на болни от рак пациенти търси и унищожава туморните клетки, е разработена от израелски учени от университета на Тел Авив и от фармацевтичната компания Vaxil Biotheraputic, съобщават информационните агенции.

Терапията е насочена към молекулата MUC1, която е открита при 90% от всички ракови заболявания. Благодарение на нея е създадена универсална ваксина, позволяваща на имунната система на пациентите да се пребори с често срещаните видове рак, включително на гърдата и на простатата.

Хората с отслабена имунна система са по-предразположени към развитие на раково заболяване. От друга страна хората с нормална имунна система също развиват рак. Това се дължи на недостатъчно ясното диференциране на раковите клетки от нормалните.

Предварителни тестове с израелската ваксината са показали, че тя може да стимулира имунен отговор към вече съществуващите ракови клетки в организма и да потисне болестта.

Учените се надяват, че ваксината ще е ефикасно средство в борбата със злокачествените тумори с малък размер, а също, че ще помогне на пациентите, които вече са преминали курса на лечение и се опасяват от метастази.

Обикновено раковите клетки не предизвикват реакцията на имунната система на организма, тъй като тя не ги разпознава като заплаха.

Ваксината, създадена от фармацевтичната компания Vaxil Biotheraputics съвместно със специалисти от университета на Тел Авив, е насочена към това имунната система да реагира на молекулата MUC1, която се съдържа в повечето ракови клетки. Тя влиза и в състава на обикновените клетки, но количеството ѝ в тях е прекалено малко, за да предизвика реакция.

В съобщение на Vaxil Biotheraputics е казано, че препаратът ImMucin само след 2-4 инжекции е предизвикал специфична имунна реакция при всичките 10 пациенти, участвали в първите тестове. Изпитанията са били извършени в медицинския център "Хадаса" в Ерусалим.

Благодарение на ваксината трима от пациентите, страдащи от рак на кръвта, напълно са били излекувани, а при останалите седем е било регистрирано подобрение на здравословното състояние.

Резултатите още не са публикувани официално. На следващия етап трябва да бъде извършено изпитание на ваксината върху по-широк кръг от пациенти. В случай на успех, производството ѝ може да започне след 6 години.

1. Анонимен

муспи - 15, бих ти отговорил ако съществуваше. "Ти" си служебен спам на окупатора. В поробена България няма такъв кретен, затова и я поробват.

2. Анонимен

Нали знаете за разликата между оптимиста и песимиста - дали чашата е наполовина пълна или наполовина празна. Аз съм от оптимистите! Не ми харесва непрекъснатото хленчене и скептицизъм на българина. Не ми харесва, че сме сред най-нещастните нации в света, заедно с значително по-бедните и нещастни африкански държави. Да не говорим пък за първобитния антисемитизъм! Искрено се надявам тази ваксина да е успешна и да помогне на милиони хора.

3. Анонимен

муспи - 1. Евреи никога нищо не са откривали, а са си присвоявали чужди открития. 2. Огромният раков бизнес е в тяхни ръце, както всеки бизнес и няма да го оставят. За целта ще търгуват и с двата, като ще ги противопоставят един на друг, а за по богатите ще препоръчват да си поставят ваксина и след това да правят облъчване и химотерапия - балъци океан.

4. Анонимен

а дано!

5. Коментарът е изтрит заради реклама или спам.
  6. Анонимен

MUC1 e същия клас протеин като CA125 – канцер антиген, вероятно свързан с метастазиране на някои форми /хормонално-зависиме/ на рак, като рака на яичниците и др. Но както казах, "универсалносттаЧ на това отритие граничи с това на "непорочното" зачатие хахах

7. Анонимен

Щом е отритие на еврейски учени, значи е истина и е за добро! Както беше показано и със Светото /девственото/ Зачатие преди цели 2013 г.

8. Анонимен

#4, за твоя проблем, тъпотата, скоро ваксина няма да бъде открита. Затова е оправдан твоя скептицизъм.

9. Коментарът е изтрит заради нецензурни думи или обиди.
  10. ГТ

Браво! Дано по-скоро влезе в употреба!