Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Какъв е този нескопосан избор за реклама на българския туризъм?

56 коментара
Какъв е този нескопосан избор за реклама на българския туризъм?

Туроператори недоумяват по какви критерии са били избрани телевизионните канали, които да рекламират българския туризъм в Европа. През БНР в неделя представителят на туроператорска фирма Валентин Йосифов определи като безразсъден изборът къде да се рекламира нашия туризъм. Той се усъмни и в критериите за подбор на фирмата - изпълнител.

Според съобщението на Министерството на икономиката, енергетиката и туризма от края на август, договорено е тръгването на масирана туристическа реклама по излъчваните в цяла Европа телевизионни канали "Ивроспорт", "Евронюз", Нешънъл джиографик" и "Дискавъри чанъл". За този пакет от реклами държавата плаща 7.5 млн. лв. и се надява те да повишат посещаемостта на страната като туристическа дестинация с 4-5%.

"Нашите туристи не идват от цял свят. Те идват от основните ни дестинации, а това са Румъния, Германия, скандинавските страни и Великобритания. Ние сме държава на семейния туризъм", отбеляза Йосифов.

"И в семействата с деца, и в семействата изобщо има изследвания, където се казва, че 80 процента от решенията къде да се отиде на почивка, се вземат от жената в семейството. Аз познавам лично много малко жени в Западна Европа, които гледат "Евроспорт", "Евронюз", "Нешънъл джиографик" и, какво беше другото, "Дискавъри", аргументира се представителят на бранша защо смята за неудачен изборът на каналите.

Заместник-министърът на икономиката и туризма Иво Маринов отговори, че изпълнението на телевизионната реклама по четирите световни канала е по вече наследени договори.

"Каналите, по които се излъчват тези клипове, са избрани на база проучване и те са записани в програмния афиш към самия проект. Парите, които се дават по тази програма, са само за излъчване, а не за самите клипове, но заедно със самите клипове обществената поръчка за тяхното изработване, плащането авансово 60 процента за тяхното изработване, това се е случило през 2008 година.", прехвърли на предишните управляващи проблема Иво Маринов.

Проектът за рекламиране на България по изброените канали вече срещна много критики в страната както за качеството на рекламните клипове, така и за тяхната ефективност.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

56 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. zritel
    #57

    klipove......

  2. В и К
    #56

    от примамливите места в България са застроени, бетонирани, изсечени или съсипани по някакъв друг начин.Предложение за реклама, съобразено с българската действителност:Уважаеми чужденци, ако желаете да се напивате до безпаметност в компанията на евтини проститутки слушайки смес от чалга и дърварско диско, без да ви пука какво има наоколо, моля заповядайте!

  3. ГЕРБачов
    #55

    бетонените 10-20 етажни змейове из именитите нео-мутренски курорти Слънчев Бряг, Албена, Златни пясъци и водата от която се хваща разстройство с подчертано "не пийте от нея за да не ви се стъжни двойно почивката". Може и сервитьорите, които никога не издават касов бон, а кръчмарска нота на ръка без финансова стойност.Добре дошли в Българията драги туристи! Ако сте руски туристи ще идвате все тук да ви цакаме, защото нямате друга страна-сателит на топло море. Ако сте Аврупейци - сигурни сме, че следващото лято ще предпочитате да отидете в Испания, Италия, Франция или Португалия.

  4. ГЕРБачов
    #54

    "Уважаеми чужденци, ако желаете да се напивате до безпаметност в компанията на евтини проститутки слушайки смес от чалга и дърварско диско, без да ви пука какво има наоколо, моля заповядайте!"Ти ми четеш мислите, момче!

  5. І
    #53

    Welkome to Mutroland!На всяка рекламна брошура,клип и пр.

  6. ll
    #52

    reklamite v bg.sa na mutrenski firmi te bogatejat a nie plaschame i gledame prostotiite po stenite i v vasduha skapani reklami skapani ulizi s dupki i kafeta do kafeta s mutri i mutresi mirislivi restr.kasina i peratschi na pari ot gore do dolo vse edni i saschi sa na vlast 45 g.bkp.sega v dr.partii prebojadisani komuneta novobogataschi nagadatschi i prostitutk

  7. Чичо от село
    #51

    Ногу обичам да коментирам простотии. . . Бездарието на клиповете е нищо в сравнение с идиотизма на логото на България. Чужденци са ме питали какво представлява това ла. но на пролетна ливада и леко са се усъмнявали в душевната ми подредба, след обяснението, че това е българска роза. За сведение на болния корумпиран мозък, платил за логото с народни пари и идиота, изцвъркал това ла. но, то е всичко друго, но не и роза. Що се отнася до рекламата, в момента, в който чужденците дойдат и се сблъскат с

  8. gggggg
    #50

    http://dnevnik.bg/pazari/2010/08/26/951740_novite_reklamni_klipove_na_bulgarskiia_turizum_video/eto ti klipovete.smqh

  9. 123
    #49

    високоинтелигентни и културни

  10. 123
    #48

    7.5 млн

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.