“Каменица” с ново лого и различна бутилка

С променено лого и малко по-различна бутилка “Каменица” атакува потребителите в затоплящото се време. Новата визия на марката бе представена от генералния директор на компанията Йохан Де Смет-Ван Дам в сряда вечерта.

За пръв път в България върху етикет се поставя търговската марка вертикално, а не хоризонтално и според представителите на пивоварната това, както и новия стил на отразява същността на потребителя на “Каменица”, който е модерен, динамичен и вечно търсещ предизвикателства.

Клиентите вече могат да намерят новия дизайн на марката,  която произвежда и бирите Каменица Тъмно и единственото безалкохолно пиво у нас Каменица 0%.

Още от Бизнес

Какво се крие зад истерията с "отнемането и продаването на деца"?