Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Кандидатите за пътни ремонти със задължително обследване на обекта

Само един отпадна от надпреварата за мостовете на магистралите

6 коментара
Кандидатите за пътни ремонти със задължително обследване на обекта

Агенция “Пътна инфраструктура” въвежда задължително обследване на обекта, преди да бъдат подадени офертите в тръжните процедури. Освен специалистите на кандидатите задължително на обекта ще ходи и комисията, която приема документацията.

 

Целта е да се сложи край на “извънредните” поскъпвания, които после фирмите искат заради пропуски в проектната документация, обясни Лазар Лазаров, председател на агенция “Пътна инфраструктура”.

 

За първи път починът, който не е нов, но прилагането му се е позабравило през последните години, се пробва при поръчката за ремонт на трите моста на магистралите.

 

След първата пресявка на фирмите от надпреварата отпадна единствено варненската фирма “Пътища и мостове”, съобщи пътната агенция.

 

За аварийния ремонт на два виадукта на магистрала “Тракия” и един на “Хемус” правителството отпусна 43 млн. лв. Средствата бяха взети от парите за ремонт на шосета по програма “Транзитни пътища V”.

 

Останалите девет кандидати продължават в търга. В срок от 15 дни те трябва да представят офертите си за изпълнение. Най-ниската предложена цена е водещият критерий за избор на изпълнител.

 

Плановете на пътната агенция са най-късно до края на август да има избран изпълнител на трите обекта, като строителството им трябва да започне през септември.

 

  Допуснати кандидати За обособени позиции
1. Инжстройинженеринг, Варна 1, 2, 3
2. МВ Конструкции ДЗЗД - в дружеството участват “Маринели Коструциони”, Италия и “Водстрой 98”, София 1, 3;
3. ГБС Инфраструктурно строителство 1, 2, 3
4. сдружение “Виадукти 2012” - в сдружението участват “ПСТ Холдинг”, ОРС – Инфраструктура, подизпълнител “Фресине Интернационал е компани”, Франция  1, 2, 3
5. Порр Бау, Австрия 1, 2, 3
6. сдружение “Геострой - Мостремонт 97 - Пътстрой 92” 1, 2, 3
7. консорциум “Хидрострой - Мостовик 2012” 1, 2, 3
8 джоинт венчър “Хохтийф – Станилов” 1, 2, 3
9. Трейс Груп Холд 1, 2, 3

Източник: АПИ

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

6 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Анонимен
    #6

    43 000 000 са си три нови моста. Явно ГЕРБ е започнал предизборното събиране на средства.

  2. Анонимен
    #5

    В строителството оферти не се печелят по нормални критерии.Работа се дава на наши фирми на довчерашни зарзаватчии, месари и сервитьори без всякакъв опит.Технически контрол напълно липсва.Магистрали пропадат, метро и подлези се пълнят с вода, тротоарите са гьолове, покривите-сталактити, циганите-майстори.

  3. Коментарът е изтрит заради нецензурни думи или обиди.
    #4
  4. Анонимен
    #3

    Нещастници някакви! В България едни плочки на тротоара не могат да поставят! Напънали се да правят магистрали! Откъде такова самочувствие? Ами, щом има някъде зелник, как да не се появят желаещи? Кои са лудите обаче, които го дават? Да не би да са марсианците?

  5. Анонимен
    #2

    Олеле Боже! Няма ли техническо задание! Няма ли експертизи на проектите ? Няма ли ЕТИС?? Странно много странно решение! Не винаги ниската ценна е гаранция за качеството на изпълнението! В случая решаващ е субективния фактор на специалистта от вредния "ИНЖЕНЕРИНГ"!!!

  6. Анонимен
    #1

    Ако не беше трагично, щеше да е много смешно! Такова долнопробие в държавните поръчки едва ли някой е сънувал. Докато нас дребните данъкоплатци ни изцеждат до дупка, на онези "предприемчиви български бизнесмени" са им давали допълнително за ремонтите и то от нашите пари. Ще се появи ли тая държава най-накрая, за да защити нашите, на данъкоплатците интереси ? Или ще продължаваме да сме като африканските племена ? Ама какво му е чудното ??? Нали си си платил на когото трябва, за да получиш тая държавна поръчка - всичко друго са подробности. Ама, както се казва, мандалото лопна - дойде кризата, и пари наистина няма.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.