Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Картата за метрото става 35 лв. от 1 септември

6 коментара

Картата за метрото става 35 лв. на месец от 1 септември, реши Столичният общински съвет. Причината е пускането и на втората линия за метрото. В момента пътуващите с подземната железница плащат по 23 лв. на месец.

Едномесечната карта за една линия остава. Цената ѝ ще бъде 23 лв., ако е поименна, и 28 лв. - безименните. В момента цената е една 23 лв.

От 1 май отпада едномесечната карта за две линии за наземния транспорт, както и тримесечните за един и два маршрута, решиха още съветниците.

Картата за цялата градска мрежа струва 50 лв., ако е персонална. Иначе ще е 60 лв. В момента се плаща 50 лв. за безименна карта за цялата градска мрежа.

Въвежда се нов семеен пакет от 60 лв. месечно за цялата градска мрежа. Този пакет е за родител и ученик, като всеки ще има отделна карта.

Фирмени бонуси

Фирмите, които купят над 50 годишни карти за цялата градска мрежа, получават като бонус два безплатни месеца. Ако юридическото лице купи между 25 и 50 карти получава безплатно един месец.

Сумата няма да бъде плащана наведнъж, а за всеки месец. Когато се достигне до съответния месец, автоматично картите ще получат допълнителния безплатен период.

Срещу билет и домашните любимци вече ще могат да пътуват регламентирано в градския транспорт, решиха още съветниците. Досега това беше разрешено само за кучетата водачи.

Освен билета за кучето, контрольорът има право да поиска и ветеринарния паспорт.

Все още не е заработил калкулаторът на страницата на Центъра за градска мобилност в интернет. Идеята беше чрез него всеки да може да пресметне кой документ за превоз ще му е най-изгоден. Това обеща в края на януари зам.-кметът по транспорта Любомир Христов.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

6 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Анонимен
    #6

    Не мога да разбера картата за цялата градска мрежа включва ли и метрото или само надземния транспорт.

  2. Анонимен
    #5

    добре,че избрахме ГЕРБ, та сега ще се откриват нови линии на метрото...щото предишната мафия/Станишево-Догановата/ отдавна да е изкрала парите, които Европа ни е отпуснала за тази цел...

  3. Анонимен
    #4

    1.Започна се с увеличаване на картите за инвалиди 2.Сега ще плащаме 50 лева след отпадане на картите за две линии. 3.Подмяна на старите барутни 305 и Икаруси още не е извършена. 4.Все още не е заработил калкулаторът на страницата на Центъра за градска мобилност в интернет. 5.Въведохме Холандска система за електронни карти ,които се ползват от пенсионери,които имат неограничен брой пътувания. 6.СКГТ е толкова зле ,че няма накъде!

  4. Анонимен
    #3

    Отдавна съм го казал и написал - изрично условие за да се кандидатираш за общински съветник и за кмет е да си РОДЕН в София!!! Не може селянинът, който прескача релсите за да не го хване ток и пита кое беше травай и кое тролей да ти определя правилата... Ама, то кое ли ни е наред, та това?!?

  5. Анонимен
    #2

    Чудо! Ама не по Чудомир, а по герб! Истинско чудо в световен мащаб е да имаш карта за една линия от метрото... Направо скудоумие. Никъде по земята метрото не се дели на линии по отношение на достъпа... Ей прости глави!

  6. Анонимен
    #1

    Защо вдигате и месечната карта??? Как не ви е срам!

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.