Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Катар предлага проектната компания за пътя Русе-Свиленград, да има по-широк мандат

20 коментара

Катар предлага проектната компания, която ще строи пътя Русе-Свиленград, да има по-широк мандат и да се заеме с още инвестиции, съобщи министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова, която в четвъртък е домакин на тристранна среща между делегации на България, Катар и Турция.

Възможни опции за такива инвестиции според нея са летището в Балчик, язовири, магистралата "Черно Море". Засега турската страна обаче не може да декларира готовност за увеличаване на мандата, тъй като делегацията е била изпратена да преговаря само за пътя, посочи Павлова.

Предвижда се преминаването по него да се плаща отделно с т.нар. тол такса.

Все още не е ясно всяка от трите държави какъв дял ще има в проектната компания. Първоначалната прогноза за инвестиция остава, посочи Павлова. Цялостната инвестиция ще е около 1 -1,5 млрд. евро.

Около 20-30 млн лева ще са нужни за отчуждения на земи, каза министърът, цитирана от БТА,но допълни, че това са предварителни сметки. Възможно е това да е делът на България в компанията.

До четири години може да е готов пътят, каза Павлова, като посочи, че това е прогнозата на Турция.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

20 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Коментарът е изтрит заради реклама или спам.
    #20
  2. Коментарът е изтрит заради реклама или спам.
    #19
  3. Анонимен
    #18

    Пак някой ще лапа от цялата работа.

  4. Анонимен
    #17

    Така е след като Европа видя осраните гащи на престъпника Бойко Борисов и го отряза.Затова тиквата започна да проси пари от исляма.Ама те даром не дават нищо.А иначе като стане въпрос примерно за руски инвестиции-вой до небето.Щели да ни завладеят.Ами какво стана с новите му началници-САЩ.Тези,които му заповядаха да спре проекта Белене защо не му дадат пари за пътища?То че всички,които ни управляваха досега бяха боклуци,ама тези преминаха всякакви граници на простотия,некадърност и антибългарска политика.

  5. Анонимен
    #16

    ДО №13-Съгласен съм че трябват пари но не и от Турция и Катар,не от хора с долни намерения въпреки че си представям какви проценти ще се изпишат на бат.ни БОЙКО и цялата компания около него покрай въпросните магистрали в това може да бъде сигурен всеки гражданин-данакоплатец на тази страна ,още по-вече предвид душевната нагласа на всеки турчин и арапин към подкупи и съответната нагласа на това правителство и депутатство да ги приема!

  6. СС
    #15
  7. Анонимен
    #14

    Доколкото разбирам, арабите и турците строят шосе в България, аз минавам по него и плащам пари, а тези пари отиват при арабите и турците защото те са построили шосето. За мене остава говняния въздух от Тировете.

  8. Анонимен
    #13

    До № 12 - пътища, язовири и летища се строят с пари - с много пари, които България няма. Като нямаш пари, има две възможности - или да караш по двулентови шосета, осеяни с дупки, или да взимаш заеми от чужбина и с тях да строиш магистрали.

  9. Анонимен
    #12

    Обърнете внимание как Катар и Турция се опитват да ни вземат пътища,язовири и летища поради некадърноста на това правителство начело с лицето Б.Б. и как е готова да им приглася това прасенце, издънка стари партийни родове от преди 22г.Абсолютни майцепродавци!

  10. Анонимен
    #11

    И още нещо - Катар предлага, Турция предлага... Тези хора за конкурси не са ли чували. Първо се определят условията, насрочва се конкурса, някой /може катарско-руски консорциум/ го печели и строи. Може и българска фирма да е. Чувам, че същите се точат за Варна-Бургас, София-Самоков и за какво ли още не. И пак дума не става за конкурс.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.