Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

"Кауфланд" стартира проект за обновяване на детски площадки

Първата е в София, а после и в останалите градове

0 коментара
"Кауфланд" стартира проект за обновяване на детски площадки

Лидерът в търговията с бързооборотни стоки у нас "Кауфланд" (Kaufland) започна реализацията на мащабен социален проект - изграждане и реконструкция на общински детски площадки в цялата страна, съобщиха от германската компания.

Началото бе поставено с първа детска площадка в столичния квартал "Малинова долина", която се намира в близост до хипермаркета на веригата. В нея са инвестирани близо 190 000 лв.

Детската площадка носи името на малкия енот Kuniboo, който е талисман на собствената марка продукти на "Кауфланд", предназначени за бебета и деца.

Площадката е направена така, че под формата на игри и забавления децата да научават и практични неща, за да растат здрави и щастливи. За целта на всяка от 12-те пейки има екологични послания, като да се хвърлят отпадъците в кофите, да се ядат плодове и зеленчуци, да не се ползват платмасови неща за еднократна употреба и т.н.

Направени са и различни атрактивни съоръжения, като въжена пирамида с височина от 3.5 метра и "въжен тролей" с дължина 26 метра.

Площадката е застлана с ударопоглъщаща настилка, а за максимална сигурност и комфорт на посетителите е монтирана и ограда. Всички съоръжения за активна игра са произведени от френска компания, сертифицирана със TUV сертификат за качество.

"Кауфланд" дарява изградената детска площадка за децата от 5 до 12 годишна възраст на столичния район "Студентски".

"Първата образователна детска площадка Kuniboo е част от цялостната стратегия на компанията за корпоративна и социална отговорност за подобряване на средата, в която живеем. В следващите години предстои да изградим или ремонтираме множество общински детски площадки, тъй като грижата за децата е и ще продължи да бъде приоритет за "Кауфланд". Като лидер на пазара ние осъзнаваме обществената си роля и ще продължим да сме верен приятел на децата и техните родители", коментира Кремена Георгиева, мениджър "Корпоративни комуникации и корпоративна и социална отговорност" на компанията.

"Кауфланд България" е лидер в сектора на търговията у нас с годишен оборот от близо 1.9 милиарда лева и един от най-големите работодатели с екип от над 6600 служители. С днешна дата веригата разполага с 63 хипермаркета в 35 града.

От старта си през 2006 г. в България до днес компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото "Действията носят промяната" се ангажира с различни социални и екологични дейности - от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.