Клиентите на моловете се задържат по-кратко, но са и по-организирани

Клиентите на моловете се задържат по-кратко, но са и по-организирани

По-висока ефективност в моловете, в условията на пандемия, отчитат от Българската асоциация на ритейл центровете, обединяваща водещите търговски центрове в страната. Клиентите се задържат по-кратко време, но пък са по-организирани при покупките си, отчитат оттам.

"Като цяло търговските центрове в страната са въвели и спазват доста голям набор от мерки за дезинфекция и избягване на струпването на хора. И тъй като безопасността на нашите клиенти и служители е от първостепенна важност, призоваваме всички да продължават да спазват правилата и да пазят себе си и околните", коментира Манол Гойгаджиев, председател на Българската асоциация на ритейл центровете.

Асоциацията е провела среща и със столичния кмет Йорданка Фандъкова, на която е постигнато разбиране, че на този етап, предприетите мерки са адекватни. "Постигна се и съгласие допълнително да се ограничи достъпа до центровете в София на непълнолетни посетители, като те ще бъдат допускани само с придружител", се казва в съобщението от срещата.

От асоциацията добавят, че значителна част от търговските центрове са въвели и редица допълнителни мерки, които се базират на най-добрите световни практики. Те покриват дейности за осигуряване на дезинфекция на всички общи части, спазването на физическа дистанция и избягване на струпването на хора, носене на маски, доброволна дезинфекция за клиентите на входа и други. Големите пространства и използването на естествен въздух във вентилацията, подпомагат усилията за поддържане на по-безопасна среда за всички.

Споделяне

Още от България

Как смятате да прекарате Коледа и Нова година?