Съдържание от Уебса

Клубни карти за лоялни клиенти - временно явление или са тук, за да останат

Клубни карти за лоялни клиенти - временно явление или са тук, за да останат

Всеки клиент, без значение каква услуга или продукт използва, рано или късно успява да достигне ранга на лоялен потребител. За да се запази неговия интерес, особено след като е редовен клиент и генерира приходи на дадена компания, същият често получава различни бонуси и важни шансове за успех. Спокойно можем да открием, че тази система се наложи във времето и ни предостави не само промоции, но и възможност за по-бързо и качествено обслужване.

Не беше трудно за всяка една индустрия да намери начин, за да предостави именно този профил, към който да се стремят всички клиенти. Много скоро стана ясно, че ако съществува дадена преференция, то всеки клиент ще се насочва именно към нея.

Какво представляват клубните карти и къде най-често ще ги намерим? Отговорът е повече от елементарен, абсолютно навсякъде. Можем да ги открием в магазинната верига, да получим бонуси от различните бензиностанции, дори от фитнесите, които ни позволяват не само да потренираме, но и да се възползваме от някоя друга безплатна тренировка или да използваме услугите на треньор. Всичко това има една основна цел, да се намалят разходите, качеството да се запази същото, а от време на време, когато даден бранд пусне някои промоции или раздава награди, именно хората с клубни карти да са сред първите, които се опитват да намерят правилната посока и да се насладят на големите предизвикателства.

Какво печели бизнеса от употребата на такава карта? Първо успява да получи повече информация за своите потребители. В един магазин е важно, когато клиентът прави сериозен и висок оборот, той да бъде проверен какво точно купува, кога пазарува, за какво се връща, какво най-често пазаруват и какъв е техният профил. С други думи, създават много добра статистика за потребителското поведение. Ще забележим, че компаниите като УинБет от развлекателната индустрия, предоставят точно такива карти на своите клиенти за наземните си обекти. А те, освен казина, са и много добре разработени и приятни спортни барове, където феновете могат не само да направят своята прогноза на живо, но и да използват депозираният бонус в тях. С други думи, предоставят се преференции и промоции за феновете, които искат да излязат от онлайн платформата, да се социализират с другите играчи и да преследват джакпотите в реалната среда.

Всяка една от предлаганите карти е налична с определени бонуси и преференции, като можем да открием точно какво ще получим, когато се запознаем по-подробно с изискванията на самия бранд. Идеята е, че освен по-високи шансове за успех, картата предлага и още много забавление, което не засяга депозираната сума. Получаваме пластиката си и започваме да се забавляваме веднага, а с времето можем да получим и карта за по-високо ниво, която ще ни позволи не само да се насладим на успехите си, но и да намерим правилната посока.

Като цяло можем да видим, че това предложение много напомня на бонусите в онлайн платформата и препоръчваме на всеки почитател да потърси и да изисква направата на такава карта, ако е решил да преследва по-сериозните успехи. От друга страна можем да забележим, че въвеждането на тази новост със сигурност не трябва да ни изненадва и ще продължи през следващите години, особено с факта, че самите клиенти започнаха малко или много да търсят колкото се може по-добри възможности и по-сериозни отстъпки.

Споделяне

Още от Бизнес

Докъде е проникнала руската шпионска и пропагандна мрежа в България?