Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Компании споделиха успешни практики на годишната Salesforce CRM конференция

0 коментара
Компании споделиха успешни практики на годишната Salesforce CRM конференция

"Постигнете повече с по-малко" – под това мото се проведе годишната Salesforce CRM конференция, организирана от водещата консултантска компания "Некст Консулт" на 5 април в София. Решенията на световния лидер в управлението на взаимоотношенията с клиенти (CRM) – американската компания Salesforce.com - помагат на бизнеси от различни сектори на икономиката да бъдат още по-успешни, по-бързи и по-добри от конкурентите на пазара, подчертаха лекторите на конференцията.

Най-голямото събитие за CRM у нас се радва на изключителен интерес, със стотици участници - настоящи и потенциални клиенти на Salesforce в България, специалисти и мениджъри от "Некст Консулт" и нейния американски партньор, представители на медиите.

Орлин Дочев, управляващ партньор в "Некст Консулт", наблегна на начините, по които бизнесът може да намери, спечели и задържи повече клиенти с помощта на Salesforce, а Тошко Петков, партньор Бизнес консултиране в компанията, изтъкна като задължително условие за успех предложението за стойност и стратегия.

Своя опит пред участниците в конференцията споделиха клиенти на "Некст Консулт", които вече са внедрили успешно Salesforce решения. За подобряване на взаимодействието между маркетинг и продажби говори Гиньо Генев, главен мениджър масла в "Омникар БГ", докато Владимир Дичев, изпълнителен директор на "ЧЕЗ Трейд България", разказа как Salesforce помага на компанията да увеличи продуктивността на търговския екип.

Salesforce оптимизира всички дейности в "Килърите", стана ясно от лекцията на Емил Котас, регионален мениджър на водещата компания за борба с вредителите, който сподели опита си при реализиране на амбициозен проект за автоматизация на бизнес процесите и централизиране на управлението.

С помощта на Salesforcе е оптимизиран целият търговски процес - от оферирането до издаването на полица - в ЗАД България, разкри Емил Вучков, изпълнителен директор на една от водещите застрахователни компании у нас, с 46 хиляди клиенти. В частност, Salesforce автоматизира етапи на продажбите като събиране на информация, подготовка на оферта, одобрение от мениджър, подобряване на офертата, договор и отчет.

Специалисти от "Некст Консулт" и Salesforce обобщиха ползите за компаниите от внедряване на водещата в света платформа за управление на взаимоотношенията с клиенти:

  • бизнесът става по-бърз и по-добър от конкурентите, продава повече на местните и външни пазари;
  • по-добро структуриране на процесите по маркетинг и продажби;
  • по-бърз и по-ефективен анализ на търговската информация и прогнозиране с по-голяма точност;
  • въвеждане на единни стандарти и добри практики в областта на продажбите и обслужването;
  • предоставяне на персонализирана индивидуална услуга на всеки клиент и отговор на постоянно нарастващите клиентски изисквания;
  • повишаване на удовлетвореността на служители и клиенти;
  • обезпечаване на най-високо ниво на сигурност на данните.

В заключителната част на конференцията се състоя демонстрация на Salesforce системата - CRM решение, което отключва потенциала на служителите и позволява на компаниите да изградят близки отношения с клиентите по изцяло нов, по-ефективен начин.

Световният пазар на CRM системи ще нараства средно с 14% на година в периода до 2020 г., за да достигне 51,55 млрд. долара в края на десетилетието, сочи прогноза на Gartner.

Лидерът Salesforce обаче си поставя за цел да расте по-бързо от пазара и да удвои приходите си в близките години.

Делът на Salesforce на глобалния CRM пазар възлиза на 20% (Gartner, 2015). През финансовата 2018 г., която започна в края на януари т.г., Salesforce очаква продажби на стойност над 10 млрд. долара. Компанията планира годишен ръст на приходите от 20-30%, достигайки 20 млрд. долара през 2022 г.

"Некст Консулт" (Next Consult) е водеща българска компания за управленско консултиране, помагаща на клиентите си да повишат добавената стойност за бизнеса си чрез въвеждането на добри управленски практики в стратегическото и оперативното управление, с над 130 клиентски организации. Фирмата е официален представител на PPORF Development Institute Inc., автор и собственик на японската методология 20 Keys, официален представител за България на най-иновативното облачно решение в света за продажби и обслужване – Salesforce.com, и VAR партньор на лидера сред разработчиците на ERP системи – SAP. Сред клиентите на "Некст Консулт" са водещи компании като "Спиди", "Просвета", "Болярка", ДДД-1, "Омникар", "ЧЕЗ Трейд", ЗАД България, "Телъс Интернешънъл", "Булстрад Живот", "Калинел", "Ролпласт" и други, заемащи лидерски позиции на пазара.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.