Компании споделиха успешни практики на годишната Salesforce CRM конференция

Компании споделиха успешни практики на годишната Salesforce CRM конференция

"Постигнете повече с по-малко" – под това мото се проведе годишната Salesforce CRM конференция, организирана от водещата консултантска компания "Некст Консулт" на 5 април в София. Решенията на световния лидер в управлението на взаимоотношенията с клиенти (CRM) – американската компания Salesforce.com - помагат на бизнеси от различни сектори на икономиката да бъдат още по-успешни, по-бързи и по-добри от конкурентите на пазара, подчертаха лекторите на конференцията.

Най-голямото събитие за CRM у нас се радва на изключителен интерес, със стотици участници - настоящи и потенциални клиенти на Salesforce в България, специалисти и мениджъри от "Некст Консулт" и нейния американски партньор, представители на медиите.

Орлин Дочев, управляващ партньор в "Некст Консулт", наблегна на начините, по които бизнесът може да намери, спечели и задържи повече клиенти с помощта на Salesforce, а Тошко Петков, партньор Бизнес консултиране в компанията, изтъкна като задължително условие за успех предложението за стойност и стратегия.

Своя опит пред участниците в конференцията споделиха клиенти на "Некст Консулт", които вече са внедрили успешно Salesforce решения. За подобряване на взаимодействието между маркетинг и продажби говори Гиньо Генев, главен мениджър масла в "Омникар БГ", докато Владимир Дичев, изпълнителен директор на "ЧЕЗ Трейд България", разказа как Salesforce помага на компанията да увеличи продуктивността на търговския екип.

Salesforce оптимизира всички дейности в "Килърите", стана ясно от лекцията на Емил Котас, регионален мениджър на водещата компания за борба с вредителите, който сподели опита си при реализиране на амбициозен проект за автоматизация на бизнес процесите и централизиране на управлението.

С помощта на Salesforcе е оптимизиран целият търговски процес - от оферирането до издаването на полица - в ЗАД България, разкри Емил Вучков, изпълнителен директор на една от водещите застрахователни компании у нас, с 46 хиляди клиенти. В частност, Salesforce автоматизира етапи на продажбите като събиране на информация, подготовка на оферта, одобрение от мениджър, подобряване на офертата, договор и отчет.

Специалисти от "Некст Консулт" и Salesforce обобщиха ползите за компаниите от внедряване на водещата в света платформа за управление на взаимоотношенията с клиенти:

  • бизнесът става по-бърз и по-добър от конкурентите, продава повече на местните и външни пазари;
  • по-добро структуриране на процесите по маркетинг и продажби;
  • по-бърз и по-ефективен анализ на търговската информация и прогнозиране с по-голяма точност;
  • въвеждане на единни стандарти и добри практики в областта на продажбите и обслужването;
  • предоставяне на персонализирана индивидуална услуга на всеки клиент и отговор на постоянно нарастващите клиентски изисквания;
  • повишаване на удовлетвореността на служители и клиенти;
  • обезпечаване на най-високо ниво на сигурност на данните.

В заключителната част на конференцията се състоя демонстрация на Salesforce системата - CRM решение, което отключва потенциала на служителите и позволява на компаниите да изградят близки отношения с клиентите по изцяло нов, по-ефективен начин.

Световният пазар на CRM системи ще нараства средно с 14% на година в периода до 2020 г., за да достигне 51,55 млрд. долара в края на десетилетието, сочи прогноза на Gartner.

Лидерът Salesforce обаче си поставя за цел да расте по-бързо от пазара и да удвои приходите си в близките години.

Делът на Salesforce на глобалния CRM пазар възлиза на 20% (Gartner, 2015). През финансовата 2018 г., която започна в края на януари т.г., Salesforce очаква продажби на стойност над 10 млрд. долара. Компанията планира годишен ръст на приходите от 20-30%, достигайки 20 млрд. долара през 2022 г.

"Некст Консулт" (Next Consult) е водеща българска компания за управленско консултиране, помагаща на клиентите си да повишат добавената стойност за бизнеса си чрез въвеждането на добри управленски практики в стратегическото и оперативното управление, с над 130 клиентски организации. Фирмата е официален представител на PPORF Development Institute Inc., автор и собственик на японската методология 20 Keys, официален представител за България на най-иновативното облачно решение в света за продажби и обслужване – Salesforce.com, и VAR партньор на лидера сред разработчиците на ERP системи – SAP. Сред клиентите на "Некст Консулт" са водещи компании като "Спиди", "Просвета", "Болярка", ДДД-1, "Омникар", "ЧЕЗ Трейд", ЗАД България, "Телъс Интернешънъл", "Булстрад Живот", "Калинел", "Ролпласт" и други, заемащи лидерски позиции на пазара.

Още от Бизнес