
"Център за градска мобилност" (ЦГМ) съобщи във вторник, че е предприел бързи мерки за по-добрата информираност на чуждите и българските граждани, пристигащи на Аерогара – София.
От две седмици работи нов вариант, при който пътниците могат да закупят билет или еднодневна карта за цялата градска мрежа от кондуктори, които постоянно пътуват в автобусите, обслужващи линиите 84 и 184 (от и към летището). Пътниците могат да си закупят билет от тях, ако не разполагат с точна сума, за да го направят от водача на автобуса.
В съобщението от ЦГМ се посочва, че така е преодоляно неудобството от липсата на пунктове за продажба на превозни документи на аерогарата. Това решение ще е временно и ще действа до момента, в който бъдат уточнени административните подробности за постоянно изграждане на такива пунктове на двата терминала. В тях ще работят служители, които ползват чужд език, за да могат да отговарят на въпросите на клиентите и да ги упътват.
В момента се провеждат преговори между Столична община и ръководството на Летище София за разкриване на постоянни пунктове за продажба на превозни документи и на двата терминала. Там по модерен интерактивен начин ще бъдат визуализирани условията за пътуване в градския транспорт на столицата.
Едновременно с това се предвижда на подходящи места да бъдат поставени билетни автомати, те ще позволяват удобството да се плаща и с банкова карта.
ЦГМ ще продължи активно да доразвива и разширява програмата си за удобство и информираност, адресирана към чуждите гости, с наближаването на момента, в който България ще председателства ЕС, се казва в съобщението.

Полезна ли ви беше тази статия?
Ще се радваме, ако подкрепите електронното издание Mediapool.bg, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
Подкрепете ниАбонирайте се за най-важните новини, анализи и коментари на събития от деня. Бюлетинът се изпраща до електронния Ви адрес всеки ден в 18:00 часа.
Абонамент