Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Коя е истинската “Виваком“?

42 коментара
Коя е истинската “Виваком“?

Ден, след като БТК и "Вивател" обявиха, че прекръстват обединението си на "Виваком" (http://vivacom.bg/) и сменят логото си, в интернет-чатове и форуми се появи линк към страницата на едноименната компания "Виваком" (http://www.vivacom.com/EN/), която се занимава с уеб дизайн и интернет-базирани продукти от 20 години.

Освен съвпадението на имена, впечатление правят и сходните лога на двете фирми – и двете са кръгче в сиво и оранжево, в което има бяла буква "V".

Логото на телекома "Виваком" е изработено от рекламната агенция "Пъблисис Марк", която от 1 юли т.г. пое всички задължения по креативното представяне на телекомуникационната компания.

Мотивите за избора на "Пъблисис Марк" бяха именно предстоящото ребрандиране и сливане на БТК и "Вивател".

"В конкурса, който бяхме обявили преди година, имаше въпрос, касаещ ребрандинга. Тогава "Пъблисис" предложиха точно това, което искахме.", казва тогава главният търговски директор на "БТК груп" Александър Димитров.

При представянето на новия бранд и лого, от българската “Виваком“ отказаха да съобщят колко са платили за изработката на логото. Знае се обаче, че телекомът е един от най-големите рекламодатели в България – 3.9 млн. лева са брутните им инвестиции в телевизионна и печатна реклама за първите пет месеца на 2009 г.

От “Виваком“ казаха пред Mediapool, че вече са запознати със случая и ще излязат със становище по-късно през деня.

От "Пъблисис Марк" отказаха коментар, "докато не се разберем с клиента си".

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

42 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Ново име...
    #43

    http://sashoblog.net/it/вивакомбтк-ново-име-стар-бардак/

  2. piggy
    #42

    to pone da beshe naistina hubawo, a oswen che e otkradnato e i tolkowa grozno i bezideyno kato logo che edwa li moje poweche

  3. kalina , vidin
    #41

    v kraina smetka kakvo se okazva ,4e vivakom e otkradnala imeto i logoto na druga italianska kompaniq?!4ESTITO VIVAKOM,MNOGO DOBAR NA4ALEN START-krajba!!!qd me e 4e sam va6 abonat;tova,koeto se opitvate da pravite e mnogo dolno ,nekorektno i podlo,zaslujavate da vi sadqt

  4. че
    #40

    творческата посредственост е в основата на тази кражба, поначало всички наши сайтове са копия на някой други, ще дойде време да им се потърси сметка. Въпросът е че те са монополист, който подобно на електроразпределителните дружества дерибейства на пазара. Цялата работа е че сигурно пак ще се продават и замитат следи, а трябва да продадат и най апетитните си активи.

  5. --
    #39

    bwahahahahah

  6. Lili
    #38

    По им отива на тази смешници.

  7. калпазанин
    #37

    Снощи на "купона", се почувствах като хората на витрините на хотел "България" в онзи злополучен рожден ден на Веждю Радишов. Те горе се черпят и си бъркат по дупките с маникенките, а ние чакахме да ни спретнат някаква забава... Глупаци! Ние, не те!

  8. бос
    #36

    това кражба ли е?

  9. ученик
    #35

    Какво значи ребрандиране? Няма го в речника за чужди думи в българския език.Журналистите не трябва ли да са завършили накаква славянска филология, а не да използват кирилицата, за да прикрията неграмотността си?

  10. ЦекоМинев
    #34

    смях

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.