Световната икономическа и финансова криза е спомогнала на около 17 процента от работещите българи да се информират по-добре за фирмата, в която работят, в сравнение с периода преди настъпването на глобалните парични проблеми. Това сочи оповестено в неделя проучване на "Apeiron research", проведено през май 2009 г.
Анализът на резултатите показва, че по-голямата част от компаниите и организациите не са планирали или реализирали ефективно мерки за повишаване на осведомеността на служителите си предвид променената икономическа ситуация.
За 70 процента от запитаните изобщо няма промяна в стила на комуникиране или информацията, която получават за компанията си, се посочва в съобщението.
Сред различните типове заети най-висока степен на информираност по отношение на курса, целите и състоянието на своята фирма показват самонаетите българи и хората със свободни професии. Делът на добре информираните сред тях е трима от всеки четирима, участвали в изследването.
Най-слабо ниво на информираност показват заетите с ръчен или физически труд, както и хората с ниско образование и с под средния личен доход.
Преди началото на финансовата криза 41 процента от хората са смятали себе си за добре запознати с политиката и статута на своята компания. Около една трета, или 29 процента са били служителите с ниско ниво на информираност, сочат още данните на фирмата за изследователски проекти в сферата на комуникациите.

Полезна ли ви беше тази статия?
Ще се радваме, ако подкрепите електронното издание Mediapool.bg, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
Подкрепете ниАбонирайте се за най-важните новини, анализи и коментари на събития от деня. Бюлетинът се изпраща до електронния Ви адрес всеки ден в 18:00 часа.
Абонамент