Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Кризата принуди Радио Ватикана да излъчва бизнес реклами

2 коментара

Радио Ватикана промени следваната повече от 70 години политика и започна да излъчва бизнес реклами, съобщиха агенциите в понеделник, цитирани от БТА.

Решението е историческо, а мотивите са чисто финансови.

Радио Ватикана е основано от Гулиелмо Маркони и официално открито на 12 февруари 1931 г. от папа Пий Единадесети. В момента разпространява програми на 45 езика посредством сателити, земни предаватели и интернет.

Генерален директор на радиото е отец Федерико Ломбарди, който е директор на пресцентъра на Ватикана и говорител на папа Бенедикт Шестнадесети. Той направи изненадващото съобщение за промяната в политиката и го обясни с необходимостта да се компенсира хроничния дефицит в баланса на Радио Ватикана.

Набирането на търговска реклама е възложено на фирмата МАБК. Зад съкращението се крие твърде романтично и дори езическо название. В келтската митология кралица Маб е повелителка на феите и носителка на сънища и мечти.

Съвсем земни и материални са резултатите от кампанията. Пръв рекламодател на Радио Ватикана стана италианската енергийна компания ЕНЕЛ.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

2 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Сашо
    #2

    Човек би очаквал, че пръв рекламодател на ватиканското радио би трябвало да е Исус Христос. Или че Исус не би допуснал ватиканското радио да се нуждае от рекламодатели. Странно...

  2. orthodox
    #1

    Много по-честно е да правиш бизнес реклами, отколкото да зарибяваш хората на национална основа да работят даром за Църквата и да си предоставят ресурсите за управление от страна на хора, които изобщо не са вярващи. Църквата у нас прави политика, бизнес, търговия и продава надежди и упование във вечния живот, като иска луди пари за треби, които всеки гимназист в България може да прочете от църковните книги, които не са мръднали като съдържание и дух на посланието от годините на безпросветност и

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.