Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

КЗК наложи нова глоба от 80 хил.лв. на "Кока Кола""

0 коментара

Комисията за защита на конкуренцията наложи трета поред имуществена санкция за последните 8 месеца на "Кока - Кола Хеленик Ботълинг България", Костинброд.

Последната глоба е в размер на 80 хиляди лева и е заради рекламната промоционална игра на компанията "Кабриолети...... за момичета!", в която като награди са обявени три автомобила.

Според КЗК рекламната игра на компанията нарушава закона за конкуренцията, който забранява рекламни награди, значително надхвърлящи цената на продаваната стока или услуга - в случая безалкохолните напитки на "Кока Кола". Рекламната игра обвързва спечелването на наградата и с покупката на определен продукт - томбола между участници, изпратили четири капачки от бутилки на компанията - което изкривява пазарната среда.

Променят се и функциите на рекламата, които са да информира потребителя за основни характеристики на стоката, обосновават се от КЗК.

Според комисията, действията на "Кока - Кола Хеленик Ботълинг България" противоречат на добросъвестната търговска практика.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.