Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

КЗК нареди спиране на рекламата на "Пицети", заблуждавала

2 коментара
Спряната реклама на "Пицети"

Комисията за защита на конкуренцията нареди да бъде спрян рекламния клин на снакса "Пицети", произвеждан от "Чипита България“,  тъй като заблуждават потребителите, че стана въпрос за оригинален италиански продукт, а той не е такъв.

Това създава сериозен риск от заблуда на потребителите, че си купуват оригинално хлебно италиански изделие, и да бъдат увредени интереси им. От друга страна може да бъдат засегнати и интересите на останалите производители, вносители и търговци на подобен род снаксови закуски на българския пазар, смята антимонополният орган.

Описаната по-горе опасност е реална и непосредствена, доколкото цялостната рекламна кампания е все още в етап на активна реализация. Рекламният клип продължава да бъде показван в българския телевизионен ефир на територията на цялата страна и посланието му достига до неограничен кръг потенциални потребители.

С оглед на това КЗК определи, че е наложително да се предприемат незабавни мерки по преустановяване на рекламата, които ще бъдат в сила до окончателното произнасяне по случая с решение на комисията по същество.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

2 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Коментарът е изтрит заради реклама или спам.
    #2
  2. Читатель
    #1

    "риск от заблуда на потребителите, че си купуват оригинално хлебно италиански изделие"...Описаната по-горе опасност е реална и непосредствена" Другата опасност е хората да си помислят, че трябва да си купуват продукта, за да не осъмнат с циментови ботуши...защото производителят ги е заплашил. Мда.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.