КЗК нареди спиране на рекламата на "Пицети", заблуждавала

Спряната реклама на "Пицети"

Комисията за защита на конкуренцията нареди да бъде спрян рекламния клин на снакса "Пицети", произвеждан от "Чипита България“,  тъй като заблуждават потребителите, че стана въпрос за оригинален италиански продукт, а той не е такъв.

Това създава сериозен риск от заблуда на потребителите, че си купуват оригинално хлебно италиански изделие, и да бъдат увредени интереси им. От друга страна може да бъдат засегнати и интересите на останалите производители, вносители и търговци на подобен род снаксови закуски на българския пазар, смята антимонополният орган.

Описаната по-горе опасност е реална и непосредствена, доколкото цялостната рекламна кампания е все още в етап на активна реализация. Рекламният клип продължава да бъде показван в българския телевизионен ефир на територията на цялата страна и посланието му достига до неограничен кръг потенциални потребители.

С оглед на това КЗК определи, че е наложително да се предприемат незабавни мерки по преустановяване на рекламата, които ще бъдат в сила до окончателното произнасяне по случая с решение на комисията по същество.

Споделяне
Още от Бизнес

Вярвате ли на приказката на Божков за Али Баба и подкупите към управляващите?