Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

"Лидл България" спира рекламите си в "Блиц" след сигнал за проруска пропаганда

2 коментара
Скрийншот

"Лидл България" ще преустанови от началото на 2024 година медийното си партньорството със сайта “Блиц” заради тиражирани от медиата дезинформации в полза на Русия. Това става ясно от доклад, поставящ си задача да “покаже как международните брандове подкрепят руския наратив” на Инициативата за свободни медии на Балканите (ИСМБ) и сръбския Център за изследване, прозрачност и отчетност (ЦИПО).

"Лидл България" е прекратила рекламните си отношения с blitz.bg в началото на годината (2023 г.). В момента продължава медийното партньорство с изданието с бюджет от около 5000 евро. “Лидл България” планира да прекрати всякакво сътрудничество с blitz.bg в началото на следващата финансова година, уточняват от компанията в доклада.

Eдинствената цел на маркетинговите мерки на Lidl е да информира клиентите си за продуктите, които предлага става ясно от преразказаната позиция на компанията, публикувана в доклада.

До тази развръзка се стига след като анализът е разгледал публикация на “Блиц”, която гласи “Урумом: Пратеник на Сорос постави ултиматум на Радев, това е национално унижение и исторически позор. До него се появява реклама на lidl.de

В доклада е посочена и друга публикация на “Блиц” - “ВИДЕО от войната: Украински бежанци във Варшава биха поляци, защото отказаха да крещят лозунги”. До този материал се показва реклама на Bosch. От компанията са коментирали за автората на доклада, че компанията е рекламирала преди в “Блиц” като част от от своя по-широк рекламен медиен микс в България. В момента фирмата няма рекламна кампания в споменатата медия. “Бош” казва, че използват медийните агенции, за да поместват своите реклами на платформите, избрани въз основа на критерии като широк обхват и профил на аудиторията.

Като цяло докладът е идентифицирал три подобни медии - “Блиц” с 12.6 милиона месечни посещения, ”Труд” с 3,6 млн. и “Поглед.инфо” с 1.4 млн.

В “Труд” е посочен материал “Песков за посещението на Зеленски в България: Украйна се опитва да въвлече възможно най-много страни в конфликта”. До нея е показана реклама на Samsung и Squarespace.

Ключови думи

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

2 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. ПyтлЭр Xyйло
    #2

    Замириса им на санкционен списък и се сетиха, че раZия е заразно зло. Де гиди бренеке де, още и МПЛ-50!

  2. Коментарът е изтрит в 13:23 на 24 февруари 2024 от автора.
    #1

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.