Логото на М-Тел стана триизмерно

Логото на М-Тел стана триизмерно

След тримесечни проучвания за мнението на потребители на мобилни услуги относно намерение за промяна на логото на “Мобилтел“, телекомът е решил само да освежи сегашния си търговски знак, придавайки му триизмерна форма. Логото с 3D-ефект подменя от сряда познатия знак на мобилния оператор с най-голям пазарен дял, който наскоро отчете ръст на клиентите си до 5.4 млн. души.

В освеженото лого е запазена формата на буквата М, която се оказала най-разпозваема част на марката. Цветовата гама и запазена, но е в по-тъмен нюанс от предишната.

Обновеното лого ще се рекламира с кампания, чийто клип е дело на испанския режисьор Алехандро Толедо. Снимките са направени от оператора Хавиер Агиресаробе, който е човекът зад камерата на последния филм на Уди Алън “Вики Кристина Барселона”.

По повод своята обновена визия, М-Тел ще предложи на абонатите си всички Box продукти или високоскоростен интернет, в комбинация с M-Tel NetBook, с бонус един месец без такса.

Потребителите на M-Tel EXTRA SIM, които искат да ползват едновременно до три мобилни устройства с един номер, също няма да заплащат месечна такса за двете допълнителни SIM-карти през първия месец.

От такса ще бъдат освободени и клиентите, ползващи мобилен интернет чрез M-Tel Surf 25 или пък желаещите да тестват предимствата на Vodafone live! пакетите. Промоциите са в сила от 5 февруари до 15 март.

Има и специални оферти за покупка на телефони, които са валидни до 26 януари.

През февруари програмата за лоялност М-Тел Клуб ще предоставя на клиентите вместо една, по две точки срещу всеки лев от месечната им сметка. Освен това, програмата вече ще обнови портфолиото си с нови награди за лоялните клиенти на компанията.

Споделяне
Още от Бизнес

Вярвате ли на приказката на Божков за Али Баба и подкупите към управляващите?