Лотарията с касови бележки стана хит в интернет

Лотарията с касови бележки стана хит в интернет

Лотарията с касови бележки, организирана от Националната агенция по приходите (НАП) и Министерството на финансите стана хит в интернет и социалните мрежи, съобщиха от НАП.

До момента сайтът на играта kasovbon.bg е посетен над 290 000 пъти. Регистрираните касови бонове са близо 100 000 на обща стойност 1.6 млн. лв.

Потребители в социалните мрежи масово споделят информация по темата, а на телефоните на НАП постъпват стотици телефонни обаждания всеки ден.

Голямата награда лек автомобил с всички екстри ще бъде изтеглена по Коледа следващата година. Дотогава всяка седмица след 20 декември данъчните ще дават по един смартфон, а всеки месец – по един 40 инчов смарт 3D телевизор.

В лотарията може да участва всеки над 14 години, който има профил в сайта kasovbon.bg. Той трябва да регистрира валидни касови бележки, издадени след 16 ноември 2015 г.

Няма ограничения за вида на покупката, нито изискване за минимална и максимална стойност. Задължително условие за получаване на награда е участникът да пази хартиено или сканирано копие от фискалния бон.

До седмица лотарията ще е достъпна и на мобилно приложение за устройства с операционна система IOS.

За хората без достъп до интернет се дава възможност да регистрират бележки денонощно на телефона на НАП - 0700 18 700.

"Изглежда лотарията стана хит в интернет. Освен това виждаме много по-активно поведение у хората да поискат касовата си бележка. Фискалният бон е не само път към късмета, но и единственият начин да търсим правата си като потребители, ако сме купили некачествена стока или услуга", коментира говорителят на НАП Росен Бъчваров.

Споделяне

Още от България

Трябва ли да се отворят ресторантите?