М-Тел откри свой чат във Фейсбук

Чат платформа в социалната мрежа Фейсубк откри в понеделник “Мобилтел“ и така стана първия български телеком, предлагащ тази възможност за контакт не само с клиентите си. Така всеки може да зададе въпрос, да се информира за продуктите и услугите на компанията или да сигнализира при проблем. Целта на компанията е потребителите ѝ да общуват още по-лесно с нея.

Всеки желаещ да си чати с М-Тел през Фейсбук може да го направи, след като влезе в официалната фен страница на компанията. В нея се намира и специалната секция “чат“, където всеки “фен“ на страницата може да започне своя разговор. Тези, които не използват социалната мрежа, могат да използват същата платформа в официалния сайт на компанията. Чатът е активен всеки ден от 09:00 до 24:00 часа. През останалото време всеки може да остави своето съобщение и да получи отговор в рамките на 24 часа.

Телекомът също така обнови визията на страницата си във Фейсбук и добави нови функции .

Фен страницата на М-Тел вече има близо 30 000 почитатели. Всеки ден там се зараждат различни дискусии, като целта на телекома е да я превърне в източник на информация и платформа за обсъждане на новите тенденции и последните нововъведения в областта на телекомуникациите.

Още от Бизнес