“Майкрософт България“ отчете ръст от 38% в продажбите на бизнес приложения

Ръст от 38 на сто в продажбата на решения за управление на бизнеса от типа ERP/CRM, отчете “Майкрософт България“ за първото полугодие на финансовата си година, което за компанията отговаря на втората половина на календарната 2008. Увеличението се дължи основно на нови клиенти и привличането на нови партньори в мрежата на компанията.

Според дружеството постигнатият в условията на финансова криза ръст е катализиран именно от необходимостта да се внедряват решения за намаляване на разходите на бизнеса, управление на себестойността в реално време и бързи анализи за ефективността и продуктивността на производствените операции.

За ръста на ERP решенията (Enterprise Resource Planning) важна роля са изиграли и партньорите “Еуратек“ - за внедряване на решението Интелиджент системс, “Алкоме“ (Пиаз Кредере), “Дарко“ (ЛЛП) и “Евростил“ (“Рила Солюшънс“). Компаниите “ТиймВижън“ и FTS също са изиграли своята роля в продажбите чрез разширяване на функционалностите на вече внедредни системи в съществуващи клиенти.

За CRM-решенията (Customer Relations Management) принос имат Американска търговска камара в България, “Съни Холидейс“, “Контитранс-М“ и други. Процесът по внедряване в тези компании и организации ще се осъществи от “Технологика“, съобщиха от “Майкрософт България“.

Споделяне

Още от Бизнес

Да подаде ли оставка здравният министър, както искат ресторантьорите?