Максим Бехар чисти имиджа на “Топлофикация–София” безплатно

Максим Бехар чисти имиджа на “Топлофикация–София” безплатно

“Топлофикация”-София, която загуби напълно доверието на потребителите си,  се е обърнала към PR-агенцията M3 Комюникейшънс Груп, за да излъска имиджа си, стана ясно в сряда. Пред Mediapool изпълнителният директор на агенцията Максим Бехар обяви, че няма договор със затъналото в дългове дружество и не взима пари от него.  Това би било абсурдно в тази ситуация, коментира той.

По последни данни “Топлофикация”-София дължи на Булгаргаз 166 милиона лв.

Няма уговорка за дългосрочно обвързване между топлофикационното дружество и имиджовата агенция, твърди Максим Бехар. По думите му то се нуждаело от няколко много спешни мерки, за който е посъветвал изпълнителният директор Наско Михов. Разбира се, Бехар отказа да съобщи как смята да върне доверието на софиянци към доставчика им на топлоенергия.       

Според министъра на икономиката и енергетиката Румен Овчаров, PR-обслужването е сред мерките, които “не е толкова вредно да бъдат предприети”.  В сряда след срещата си с главния прокурор Борис Велчев, Овчоров не отрече неофициалните  информации, че общинско-държавното дружество има сключен договор за PR. За повече подробности обаче, Овчаров препрати журналистите към мажоритарния собственик – Столична община.

Още от България

Какво се крие зад истерията с "отнемането и продаването на деца"?