Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Малки бензиностанции се присъединяват към "Ромпетрол"

3 коментара

Засилен интерес от малки независими бензиностанции за присъединяване към веригата "Ромпетрол България" под формата на франчайз партньорство, отчете в понеделник петролната компания. Тя обяви, че през март и април във веригата се включват нови 10 бензиностанции, който ще ползват срещу заплащане марката "Ромпетрол", за да привличат клиенти.

Така преди лятото веригата на компанията ще обединява 70 обекта и от дружеството не изключиха възможността мрежата на "Ромпетрол България" да се разрасне с още бензиностанции до края на 2012 г.

"Делът на броя независими обекти спрямо общия брой бензиностанции в страната е около 70%. За да оперират съгласно промените в българското законодателство, касаещи нашия сектор, по-малките търговци на горива имат нужда да си партнират с по-големите вериги. Очакваме сериозно раздвижване на пазара и "Ромпетрол България" има готовност да реагира и работи в новите условия“, заяви Станимир Смилков, търговски директор на компанията.

Направените в проекта инвестиции имат за цел да увеличат дела на компанията на пазара на дребно до 7-8% през следващите няколко години, пише още в съобщението..

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

3 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Анонимен
    #3

    до 2 Грубо казано, те ти предоставят "know how" и техната търговска марка, а ти сам си купуваш помещението и т.н., но тези подробности зависят от самата компания. Например всички заведения на McDonalds са франчайзи - навсякъде се продава едно и също, с малки регионални вариации, и всичко се прави по един и същи модел, обаче инвестицията за заведението трябва да си я направи този който взима франчаиза.

  2. Анонимен
    #2

    Моля, ако някой знае,да ми обясни какво е "франчайз партньорство". Благодаря.

  3. Анонимен
    #1

    браво!

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.