Един от големите производители на хранителни продукти в света "Марс" (Mars) ще продължи да разширява портфолиото си у нас с пускането на пазара на три нови продукта през 2020 г.
Единият е в категорията захарни изделия и дъвки - Snickers Crisp, който е добре познатият десерт Snickers, но вместо фъстъци има хрупкав ориз. Два нови продукта се пускат в категорията за грижа за домашните любимци. Единият е премиум брандът за здравословната храна за котки Perfect Fit, а другият е хигиенни средства за котки Catsan, стана ясно при представяне на плановете на компанията.
През тази година българското поделение на "Марс" постига значителен ръст от 15% в сегмента грижа за домашните любимци. Компанията е пазарен лидер в категорията "Грижа и лакомства за кучета".
Друг сегмент, в който "Марс" е лидер на българския пазар е дъвките. Наскоро компанията пусна марката Juicy Fruit на пазара у нас.
Компанията запазва силното си присъствие и на пазара на шоколадови изделия у нас, като половината от растежа ѝ идва от лансирания през годината нов продукт тип "шоколадови хапки" – Maltesers.
Българското подразделение на "Марс" отчита 3% ръст на приходите си през тази година спрямо миналата. За 2018 г. оборотът на дружеството беше над 61.6 млн. лв., а отчетеният растеж 4 на сто. Оперативната печалба на компанията е била 645 хил. лв. Това става ясно от финансовия отчет на "Марс Инкорпорейтед България" ЕООД публикуван в Търговския регистър.
Регистрираме поредния устойчив растеж на един развит пазар като българския, каза Предраг Милинчич, директор на "Марс" за България.
Компанията влиза в топ пет на най-продаваните шоколадови изделия у нас по приходи. Тя се придвижва с едно място напред спрямо миналата година измествайки "Престиж" от четвърта позиция. Най-големи приходи от продажби отчита компанията "Монделиз", която представлява марките "Своге" и "Милка" и има фабрика в България. След нея са "Нестле", "Фереро" и "Линд", сочи проучване на "Нилсен".
"Марс" определя отиващата си 2019 година като е една от важните в историята на компанията заради решението си за устойчиво развитие с мисъл за утрешния ден. Тяхното послание е, че светът, който искаме утре, започва от това как правим бизнес днес. Целта е да има позитивен ефект върху хората, околната среда и всички сфери, в които оперира "Марс", каза Предраг Милинчич.
Компанията продължава да работи активно по своя план за устойчиво развитие, в който през следващите няколко години ще инвестира 1 милиард долара, за да допринесе за разрешаването на различни глобални проблеми като климатичните промени и бедността.
В рамките на този проект "Марс" развива амбициозна програма, свързана с опаковките. Целта е 100% от тях да са рециклируеми, компостируеми или да могат да се използват многократно до 2025 г. Този план до голяма степен е постигнат, след като в момента 90% от общия обем на опаковките на продуктите са рециклируеми.
Като част от плана си за устойчиво развитие компанията има намерение до края на 2020 г. да премахне PVC-то като материал и да намали с една четвърт употребата на първична пластмаса.
Ключови думи
За честна и независима журналистика
Подкрепете Mediapool.bg с 5€, за да разчитате и занапред на независима, професионална и честна информационно-аналитична медия.
0 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.