Медийна кампания предупреждава холандските компании за рисковете от Брекзит

Медийна кампания предупреждава холандските компании за рисковете от Брекзит

Холандия обяви началото на голяма медийна кампания, целяща да предупреди компаниите за рисковете, свързани с Брекзит. Кампанията е чрез съобщения по радиото и в социалните мрежи, предаде Франс прес.

"Не оставяйте Брекзит да ви изненада", се казва в едно от съобщенията по радиото.

В тези съобщения правителството призовава компаниите да покажат креативност в случай на Брекзит без сделка на 29 март.

"Възможно е продуктите да бъдат задържани по-дълго време на границата, възможно е британските сертификатите и разрешителни да не бъдат валидни и трансферът на данни да се сблъска с нова цифрова граница", се казва в едно от съобщенията. Фирмите могат да получат повече информация на сайта brexitloket.nl

Онлайн кампанията, която ще последва радиосъобщенията, пък ще започне на 1 февруари. В нея ще се включи "персонаж, който показва буквално по какъв начин Брекзит може да попречи на бизнеса", се казва в съобщение на правителството. Това ще бъде нещо като марионетка, която например ще блокира камион или ще издига бариера.

Банк ъв Америка пък ще започне да прехвърля в идните дни стотици служители от Лондон в Париж заради Брекзит, предаде Франс прес, като се позова на запознат източник. Около 400 служители ще отидат от Лондон основно в Париж, но и във Франкфурт през февруари. Засега говорител на банката не е коментирал информацията.

Банката има сега 4000 служители във Великобритания. В Париж тя е наела офиси, в които могат да бъдат настанени до 1000 служители.

Тя обаче реши преди две години да разположи европейската си централа в Дъблин, където вече работят 700 души.

Споделяне

Още по темата

Още от Европа