Сайтът Мейл.БГ обяви във вторник фирменото си преструктуриране и намеренията си за интензивно разрастване в периода 2008-2009 г. За целта компанията ще търси различни форми на финансиране на планирани придобивания, като е възможно и първично предлагане на акции на борсата .
"Водят се първоначални разговори за закупуване на интернет компании", каза Момчил Шумаков, председател на Борда на директорите и изпълнителен директор на Мейл.БГ. Крайният резултат обаче ще зависи от привлечения капитал, чиято стойност на този етап било трудно да се оцени. "Целта ни не е да ставаме медийна група, а да добавяме стойност към предлаганата вече професионална email-услуга, както и да се разработват нови атрактивни интернет услуги", обясни Шумаков.
За планираната диверсификация на дейностите иизточниците на приходи към екипа на компанията е привлечен доскорошният маркетинг директор на телекомуникационната компания "Некском" Милко Георгиев, който преди това е работил за Дир.БГ и "Мобилтел". Той ще ръководи новите проекти на Мейл.БГ и ще консултира екипа на компанията в областта на маркетинговите комуникации.
Към търговския екип на Мейл.БГ, от началото на октомврище се присъедини и Мария Кавлакова, която има опит в разработката на софтуерни продукти за медия-планиране и медия-купуване. Занимавала се е и с проучвания и анализи на медийния пазар и ще поеме комуникацията с ключовите клиенти на компанията.

Полезна ли ви беше тази статия?
Ще се радваме, ако подкрепите електронното издание Mediapool.bg, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
Подкрепете ниАбонирайте се за най-важните новини, анализи и коментари на събития от деня. Бюлетинът се изпраща до електронния Ви адрес всеки ден в 18:00 часа.
Абонамент