Мениджъри на ЧЕЗ ще бъдат в ролята на служители

Представители на мениджмънта на ЧЕЗ в България ще влязат в ролята на служители в центровете за обслужване на клиенти в Западна България по време на "Седмицата на потребителя", съобщиха от компанията в неделя.

От 17 до 21 март те ще посетят 8 клиентски центъра, където потребителите ще могат да им задават въпросите си.

Инициативата се организира за втори път от 2011 г. насам по повод Световния ден на потребителя - 15 март, се уточнява в съобщението.

"Целта на тези срещи е да покаже, че вече девет години ние стоим близо до клиентите и водим открит диалог с тях. Всеки наш клиент може да разчита, че винаги ще бъде изслушан и въпросите му ще получат необходимото компетентно внимание", по думите на Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България, цитирани в информацията.

Подобряването на обслужването е във фокуса на политиката на компанията още от стъпването ѝ на българския пазар, уверяват от енерго дружеството. За 9 години в поддържането и развитието на мрежите и в подобряване на обслужването са инвестирани 771 млн. лв., създадени са  31 центъра за клиенти, увеличен е броят на местата за плащане в брой от 319 до над 3800 и са разработени близо 100 вида услуги.

През 2013 г. ЧЕЗ въведе неприлагани досега практики в обслужването на клиенти в България - енергиен омбудсман и учреди съвет с участието на независими експерти и потребителски организации, отчитат още от компанията.

Още от България

Какво може да се очаква от новия председател на антикорупционната комисия?