Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Microsoft и Yahoo готвят партньорство срещу Google

4 коментара
Корпорацията Microsoft и компанията Yahoo се канят  да станат партньори, за да увеличат своето присъствие на пазара на интернет-търсачките и сайтовата реклама и така да изпревари главния си конкурент Google, съобщи агенция Блумбърг.

В петък вестник “Ню Йорк Пост” публикува съобщение за това, че Microsoft е започнала преговори за покупката на Yahoo, но според Блумбърг става въпрос за сключване на партньорско споразумение.

Ако това стане, делът на най-голямата софтуерна корпорация на северноамериканския пазар на търсачките ще се увеличи двойно – до 38.4 процента. В момента делът на Google е 48.3 на сто.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

4 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Bezkompromisen
    #5

    DA RAZVIE I SOBSTVEN OFFICE I TAKA DA NANESE SUKRUSHITELEN UDAR NA MICROSOFT V SOBSTVENIA MU DVOR.NOVIA OFFICE NA MICROSOFT E EDIN BOKLUK...... TAZI KOOMPANIA SE GAVRI S NAS.

  2. S Milanov
    #4

    Kato ne ti haresva Office ne go polzvai

  3. Bezkompromisen
    #2

    TI LI SHTE MI VURNESH PARITE?SHTOTO MICROSOFT NIAMA.

  4. Успешен
    #1

    мразим Виндоуса !

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.